Saate baktım okula geç kalmak
üzereydim.Hemen yataktan kalkıp.Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Sonra gardolabımdan kıyafetlerimi aldım ve hiç zaman kaybetmeden giydim.Tekrar saate baktım sadece bir kaç dakikam kalmıştı.Hemen toparlanıp evden koşarak çıktım.Koşarak okulun yolunu tuttum.Koşarken taşa takılıp yere düştüm.Dizim çok acıyordu.Kalkmak istiyordum ama çok yorgundum biraz daha yerde kaldım ve birden önümde bir el belirdi.
-Gel kalmana yardım edeyim.
Bende onun elini tuttum.
-Teşekkür ederim.
Sonra o adamın elini bıraktım ve üstümü düzelttim.Kafamı kaldırdığımda o adam gitmişti bile bende okulun yolunu tekrardan tuttum.Bir süre sonra okula varmıştım.Okulun bahçesinde bizimkiler vardı.
Hyomin:Ahh Iseul sonunda geldin.
Yong:Nasıl oldu da erken geldin.
-Ne erkeni be..
Yong:Saat daha 08.00
Hemen telefonumu cebimden çıkartıp saate baktım.Saat 09.00'u gösteriyordu.Ardından kahkaha sesi duymaya başladım.
Hyomin gülerek
Hyomin:Iseul ben telefonun saatini 1 saat ileri aldım.
-Nee!!Daha 1 saat daha uyuyabilirdim ben!
Young:Tamam sakin ol.Ufak bir şakaydı.
Hemen arkamı döndüm ve yürümeye başladım.
Young:Nereye Iseul?
-Sınıfa ama önce kantine uğrayacağım.
Hemen kantine gidip bir tost aldım ve boş bir masaya oturdum.Tostumu yemeye başladım.Ardından karşıma biri oturdu.
Jungkook:Burdan kalksana.
-Önce ben geldim.Git başka yere otur.Yer mi yok?
Jungkook:Yer varsa sen neden kalkıp başka yere oturmuyorsun?
-Öfff be!İnsana bir rahat vermedin.
Dedim ve kalktım.Tabi ki de o adama ölümcül bakışlarımı atıp sınıfa gittim.
Hemen sırama oturdum.Bir kaç dakika sonra Hyomin heyecanlı bir şekilde karşıma oturdu?
Hyomin:Ne olmuş biliyor musun?
-Ne olmuş yine Hyomin?
Hyomin:Yeni öğrenci gelmiş.
-Eee
Hyomin:Şu an bu okulda erkenden gelmiş ama....
-Ayy söylede bitsin
Hyomin: Çok yakışıklı fena halde ona aşık oldum.
-Ohaa! Hemen çocuğa aşık mı oldun?
Hyomin:Gel sana onu göstericem.Şu an kantinde.
Hyomin elimi tuttu ve beni kantine sürükledi.Ardından parmağıyla o çocuğu gösterdi.
-Bu o mu?.....