-O muydu?
Hyomin:Daha önce gördün mü?
-Evet.Hem boş ver onu o çok kaba biri.
Hyomin:Yaaa neden modumu düşürüyorsun.Bu aşk ne zaman karşımıza çıkacağını bilemeyiz değil mi?
(ZİL ÇALAR)
-Hadi gidelim artık.
Dedim ve beraber sınıfa gittik.Bende sırama oturdum.15 dakika sonra öğretmen geldi.
Öğretmen:Transfer öğrenci hadi bize kendini tanıt.
-Adım Jeon Jungkook.
Öğretmen:Peki Jungkook.Hadi derse başlayalım.
Dedi ve ders anlatmaya başladı.Bende ders ile ilgili notlar alıyordum.Tam kafamı sola doğru çevirdim ki şu yeni gelen çocuğun bana baktığını gördüm o da beni görünce sırıtmaya başladı.Bende önüme döndüm.Bütün ders boyunca o sırıtışını unutamadım çok sinir bozucuydu ve hala bana bakıyordu.Dayanamadım ve
-Önüne dönsene!
En sonunda önüne döndü.Yaa neden bütün belalılar beni buluyor.Bunun yüzünden doğru düzgün dersi de dinleyemedim.
TENEFÜSTE
Şu yeni gelen çocuğun yanına gidip sırasına vurdum.Bana sırıtarak baktı.
-"Oğlum sen istersen başına bela alma.Bak hala sırıtıyor.Çok mutlusun?Senin yüzünden dersi dinleyemedim.Bak bir daha demeyeceğim.Bir daha bana derste bakarsan...."
Birden ayağa kalktı ve neredeyse dudaklarımız birbirine deyecekti.
Jungkook:"Yaa öyle mi? Ne yaparsın?"
Ben de hemen geri çekildim.Yanaklarım kızarmıştı.Arka mı dönüp.
-"Bana bulaşma!!"diyip sınıftan çıktım.Kantinde arkadaşlarımı buldum ve masaya oturdum.
Young:"Ooo! Sen sinirlendin mi?(güler)"
-"Gülme yoksa sinirimi senden çıkarırım."
Young:"Tamam kızım sakin ol."
Hyomin:"Al bakalım sana meyve suyu aldım."
-"Sağol."
Young:"Seni kim sinir etti sabah sabah?"
O sorunun ardından Jungkook kantine geldi.Bana bakıp yine sırıtmaya başladı.
Young:"Hey!!"
Birden Young'a döndüm.
-"Ne bağırıyorsun?"
Young:"Meyve suyun üstümü batırdı."
Elime baktığımda meyve suyunu sinirden sıkmışım.
Hyomin:"Peçete al şurdan."