Tag să vadă vita.
Ești o fetiță care nu are idei și îi copiază cartea lui --Antares,care e o fată cu creativitate și idei.
-natural__ ți-a spus cu frumosul că acea carte nu îți aparține. Tu ai început să îi dai muia aia cu care te îneci.
Au venit persoane pe profilul tău să îți atragă atenția, ca să ștergi acea carte.
Evident, ne scriai "muie", "sugi pula", "Mori în chinuri", et caetera, et caetera.Evident, m-am enervat și am scris un mesaj pe profilul tău, pentru ca nu permit nimănui să se atingă de Vovo meu.
Uitați ce i-am scris:
Dragă fată, de muie și supt știi, dar pe la școală când mai treci? Se scrie "Du-te...dracu :)".
Uau, să mă arunc de pe un pod... DU-TE ȘI FĂ CU MÂNA LA FLORI! E SINGURUL LUCRU PE MĂSURA INTELECTULUI TĂU!Cică "@-natuarl__" stai că mor. Du-te și tu și te arunca... " Dar du-te tu cu fața direct într-o balegă, okay?
Și am învățat-o pe Vovo o înjurătură pe privat, pe care a pus-o în aplicare.
(Nu se vede în screenshot dar a scris" Luate-as în pl de borata mintal " și îmi mulțumesc singură că am învățat-o.)
Văd că a schimbat vita cuvintele." ducețiva" nu se scrie legat. Și tartar... "tartar" se scrie cu literă mare. Măcar știe un singur cuvânt în afară de "muie" și "pulă".
Păi, nu are cum să fie fană "Percy Jackson and The Olimpians" că nu citește vita.
Și aici i-am răspuns eu.
Ce e aia "prostiuata"? Se mănâncă?Să-și vadă de suptul ei mai bine...
Numele meu e Reign, dragă vită, și în niciun caz nu sunt prostituată, ci o răzbunătoare.
Și... Prostituată ești tu, a dracului țărancă, curvă, sugătoare de puli!
Obsedata vieții!
A falit, Vovo...Aici e ceva ce i-am scris atât eu, cât și Vovo. Evident, o să îmi iau răspuns tot o "muie".
Iar aici e ceva ce ține mai mult de --Zoella--Zoella i-a zis "Mori în chinuri."
Vita a zis "mor tu în chinuri".
Practic, ai zis că mori tu.În încheiere: Fată dragă, scuipă pula din gură și treci pe la școală.
CITEȘTI
Marvel -All Inclusive
HumorCe am vrea sa facem împreună cu eroii noștri preferați. Cartea conține: -Imagines -SHIP-URI -Horoscope -Preferences -Parodii -Acel Moment Cand -Memes -Rap Battle -Și multe altele Și include: -Avengers -Guardians Of The Galaxy -X-Men dacă autoarea...