Bölüm 2

98 5 8
                                    


Jungkook

Bu gün yurt okulum un yeri değışıyodu ve oradaki okulda kız erkek karışık olacakmış bu benim ıçın biraz zor olacaktı . Hemen bavullarımı alıp aşağıya ındım ve 10 dk sonra servisler geldi en arka koltuğa oturdum ve kulaklıkları mı takıp müzik dinlemeye başladım.

Mı Cha

Okula geldığımızde başka servislerde vardı . Onlar inerken bende onları ızlıyodum ve en son inen taş bir çocuk gördüm . Ona kılıtlenmış bir şekilde bakıyordum ve birden göz göze geldik sonra anı bir şekilde başımı çevirdim başka yöne . Okulun müdürü hepımızı konferansa çağırınca biryere oturdum ve yanıma bir baktım birde ne göreyim o yaş çocuk .

Jungkook

Müdür yeni gelen öğrencileri konferansa çağırmıştı en arkası boş olduğunu görünce oraya oturdum ve birden yanımdaki kız bana hızlıca baktı bende ona baktım . Az önce gördüğüm kızdı servisten inerken göz göze gelmiştik . Ona çok dikkatli bakmıştım ve çok güzeldi biranda müdür konuşmaya başladı ve hemen önümüze dönmüştük . Müdür aynı odada kalacak kişileri okuyordu ve birden benim ismimi okununca ayağa kalkmıştım ve bir den müdür "Mı Cha" diye bir ısım söylemişti biranda yanımdaki kız ayağa kalktı ve müdür bize bakıp sırıttı " :) " .

Mı Cha

Müdür " Jungkook " dedi ve yanımdaki taş çocuk ayağa kalktı ben şaşkın bir şekilde ona bakarken bir yerden benim adım okundu ve ben ayağa kalktım ve yanımdaki taş çocukla göz göze geldik. Müdür oda numaramızı söyledi "100 numara "dedi


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Evet nasıl buldunuz 2. bölümümü yorumlara yazın :)

i

Oda Arkadaşım JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin