✖ Kiedy zmieniasz się w dziecko ✖

887 35 9
                                    

Pomysł : Nyakinn

🍖Monkey D. Luffy :

Zaczął z tobą się bawić w różne zabawy, opowiadał ci różne zmyślone historie oraz ciągle ci mówił, że zostanie królem piratów. Przez jego głupotę o mało co nie skończyłaś ze złamanymi żebrami, gdyż zrobił ze swojego ciała katapultę, chcąc cię wystrzelić w powietrzę ( ty oczywiście się zgodziłaś, ale Nami czuwała i udało jej się powstrzymać chłopaka. Nie obeszło się od krzyków rudowłosej). Później, nawet nie myślał o tym, jak cię z powrotem odmienić.

🍐Roronoa Zoro :

Musiał cię gonić po całym pokładzie, gdyż byłaś dość energiczna, jako dziecko. Później, gdy staneliście na jakiejś wyspie, by znaleźć coś co mogłoby cię odczarować, zgubił cię. Zmartwiony i trochę wystraszony zaczął cię szukać. Finał - Zoro się zgubił i dopiero po 2 dniach znalazł drogę. Najśmieszniejsze było to, że byłaś przez ten cały czas na pokłdzie, gdyż znałaś drogę. Zielonowłosy był na ciebie wściekły, ale byłaś zbyt urocza i nie potrafił się na ciebie zbytnio gniewać.

🍰Vinsmoke Sanji

Chcąc ci umilić czas zanim zostaniesz odczarowana pozwolił pobawić się w fryzjera. Ty oczywiście zgodziłaś się na tą zabawę i zaczęłaś go czesać. Robiłaś najróżniejsze fryzury, aż w końcu ci się to znudziło. Sanji miał gniazdo na głowie, a ty później zaczęłaś się nudzić, gdyż kucharz chciał, naprawić szkody, przez "nieletniego" fryzjera.

Preferencje z One Piece [Zakońoczone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz