5. ve son bölüm

619 16 0
                                    

Sonsuz denge arayışı, terazi burcunun özellikleri arasında en temel olanıdır. Zaten bu bucun simgesinin terazi olmasının nedeni de budur. Terazi burçları, hayatın her noktasında dengeyi gözetirler. Adalet duyguları son derece gelişmiştir. Kimseye haksızlık yapmazlar. Kimsenin hakkını yemezler. Tanımadıkları ortamlarda, tanımadıkları kişilerin bile haklarını savunurlar. Diplomatik yöntemleri çok iyi bilirler. Güzel, etkileyici ve ikna edici konuşurlar. Takım çalışmalarına uyumluluk ta, terazi burcunun özellikleri arasındadır. İnsanları bir araya getirmekten büyük keyif alırlar. Bu konuda son derece marifetlidirler.

Aşırı titiz bir yapı da, terazi burcunun özellikleri arasındadır. Zor beğenirler. Kaliteli olanı tercih ederler. Sıradan olanla yetinmez bu burçlar ve mükemmeli ararlar. İkizler burcunda olana benzer bir çift karakterlilik te, terazi burcunun özellikleri arasındadır. İyi ile iyi, kötü ile kötü özellikleri ortaya çıkar.

Güzelliklere olan tutku da, terazi burcunun özellikleri arasındadır. Bu özellikleri, yönetici gezegenleri olan, Venüs ten gelir. Sanatın her alanına ilgi gösterirler. Keyiflerine de düşkün olurlar.

Nezaket, zarafet, kibarlık, terazi burcunun özellikleriarasındadır. İnsanların ve olayların iç yüzlerini kavrama konusunda yeteneksizdirler. Algılama sistemleri, dışsaldır. fazla derine inemezler. Olayları ya siyah, ya da beyaz olarak değerlendirirler. Aradaki tonların varlığını görmezden gelirler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Terazi BurcuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin