Gyönyörűt álmodom amíg valaki meg nem bök. Hát hogy ne mondjam teljesen fel voltam háborodva. De ez az érzés teljesen eltünk mikor kinyitottam a szemem és helyette jött egy másik.
Életem szerelmét véltem felfedezni magam előtt. Majd nem mondtam valamit de ő meg tette helyettem.
-Oi szaros kölyök állj fel és gyere velem!-mondta miközben le nézett rám.
Én feláltam és követtem. Nem kellet olyan sokat mennünk mivel kb. 5 perc és ott voltunk egy ajtó előtt. Levi nem kopogott csak be lépett. Át léptem én is a küszöböt és megláttam szemöldök parancsnokot. Közelebb mentünk hozzá aztán intett hogy üljek le.
-Hello, én Erwin smith vagyok a felderítő egység parancsnoka. Azért hoztunk ide mert lenne pár kérdésünk hozzád.
-Rendben.-mondtam egy kicsit se parázva a szemöldök parancsnoktól.
-Levi menj a dolgodra kérlek.
-Tsk...
Heichou meg fogta a kilincset és ki sétált az ajtón. Még egy ideig hallottam a lépteitt aztán már semitt se.
Ez után Erwin bele kezdett a mondandójába.
-Szóval mi a neved?
-Lilla Snoth.
-Hány éves vagy?
-15 vagyok.Még ehez hasonló kérdések voltak míg nem jött egy olyan amín sokat kellet gondolgodnom.
-Hova valósi vagy?
-Ööö... izé. A Rózsa faltól jöttem.
-Akkor miért voltál a falakon kívül?
-Azt én sem tudom pontosan.- hazudtam könnyen.
-Értem ez esettben még itt tartunk egy ideig aztán ha van kedved csatlakozhatsz a felderítő egységhez. De előtte részt kell venned egy Három éves kiképzésen.
-Rendben.
-Azonnal hívom Hanjit és mondom neki hogy biztosítson neked egy szobát.- mondta azzal ki ment a helyiségből.
Míg nem jöttek azon gondolkoztam hogy Erwin hogy nem veszi észre a szemöldökét? Meg azon hogy egyértelmű csatlakozni fogok a felderítő egységhez.
-Hmm majd ha beléptem a felderítőkhöz akkor majd ki szedem neki szépre azt dzsubujt a szeme felett!- mondtam ezt kicsit hangosan. De senki nem hallota. Hál' istennek.Vártam,vártam....még mindig vártam mikor az ajtó nyílni kezdett. Belépet rajta a kedvenc lány karakterem és egyben aki meg mentett.
Hanji Zoe.
Édes drága fan gril oda jött hozám és a kezét nyújtotta felém.
-Szia, a nevem Hanji. Téged hogy hívnak?-síkítozva hangoztak ezek a szavak. Közben dzsumbuj is meg jött.
-Szia Lilla vagyok.
-Gyere velem azonnal mert ma még sok dolgunk lesz!
-Rendben
Ezzel ki húzott a helyiségből.Elmentünk a leendő szobámhoz és hát hogy is mondjam...berántott, lelökött az ágyra és keresett nekem ruhát mivel szakadt volt. Kutakodott egy ideig mire szomorúan ki dugta a fejét és ezeket mondta.
-Csak eggyen ruhák vannak szóval azt kell fel venned.
-Nincs semmi akadálya. Renben leszek abban is.
-Akkor meg nyugodtam. De vigyázz nagyon nehéz fel venni!
-Hát majd el boldogulok vele.-mondtam magabiztosan.
-Akkor én megyek is,szia!-majd ki lépett a szobából.Elkezdtem felvenni az öltözéket amit tényleg nehéz felvenni.
Szerintem egy félórába telt mire sikerült és kitaláltam mi hova került.
De kész lettem. Gondoltam elmegyek egy sétára. De rá jellet jönnöm hogy olyan este 9 óra fele járhat az idő. Túl sokat aludtam ezek szerint.
Inkább ledőltem az ágyra és lehunytam a szemem. Gondoltam még egy kicsit Levi-ra aztán elnyomott az álom.Nyaaa drága galuskáim itt lennék az új részel.
Elég rövid lett tudom.
Legközelebb megpróbálom hosszabra.
Nyaaa jó éjszakát mindenkinek!
YOU ARE READING
Maradj velem! (Levi x oc)
FanfictionEz az első sztorim szóval ne várjatok semmit. (18+ előfordulhat de csak azért mert perverz vagyok😏😏😏) (Trágár szavak) (És petra humora is bele fog kerűlni)