(4) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

896 17 18
                                    

Pov. Dominika
Po wrzuceniu jej do WIELKIEGO basenu Kruszwila spieprzylam do jej pokoju.
Gdy bylam juz na miejscu nie wiedzialam co robic i z dupy przypomniala mi sie moja pizama z ktora postanowilam zrobic cos pieknego.
Wzielam Janusza i postawilam go przy drzwiach aby nie wposcil Klody na ten czas kiedy bede czynic cudy.
Podeszlam do biurka tego czleka i poszukalam jakiegos markera, znalazlam dwa, czarny i czerwony... wiec idealnie sie sklada bo czerwonym bede mogla zrobic serduszka ❤️
Podeszlam do lozka i wzielam i moja pizame i klody ktora musialam wygramolic z pod koldry.
Potem zeszlam na podloge i tam zaczelam czynic cuda
Stworzylam piekna koszulke.
Ktora wygladala tak

A na pizamie klody napisalam „kocham Dominike ❤️"  a inne pizamy wrzucilam do wanny ktora wzielam tak z dupy i je zmoczylam aby nie mogla ubrac innych ciuchow :3Gdy sobie tak pieknie moczylam pizamki uslyszalam chuk, gdy wyjzalam zobaczylam ze Jan...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A na pizamie klody napisalam „kocham Dominike ❤️" a inne pizamy wrzucilam do wanny ktora wzielam tak z dupy i je zmoczylam aby nie mogla ubrac innych ciuchow :3
Gdy sobie tak pieknie moczylam pizamki uslyszalam chuk, gdy wyjzalam zobaczylam ze Janusz polegl i ze stoi tutaj cala mokra wkurwiona kloda.

D- Hejo uwu
J- JA CI DAM HEJo

Po tym wrzasku rzucila mnie lozko( ͡° ͜ʖ ͡°)
po czym przycisnela mnie do sciany i na mnie usiadla.
D- Mrrr~

Przez co ta jeszcze bardziej mnie przycisnela + przyblizyla sie do mnie
wiec wykorzystalam sytuacje i musnelam ja w usta ( ͡ ° ͜ ʖ ͡ ° )
Kloda przez chwile przestala funkcjonowac ale zaraz znow odsyskala system (co)
J- co, To, BY-
nie dalam jej dokonczyc gdyz poprostu ja
po
ca
lo
wa
lam
Ta zaczela cos piszczec mi w ustach ale pochwili dala sobie spokoj i... ulegla.
———-
Po 1. Wiem ze mial byc dluzszy ale jebie mnie to
Po 2. Kloda nie kloc sie ze jestes "seme"
Po 3. Dziewczyny nie zabijcie mnie plz XDD

cringe nie czytajcie tego serio Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz