Sedela som s Amandou na káve v meste. Je to moja najlepšie kamarátka. Kamarátka ktorej sa môžem zdôveriť. Mám problém a to je ten, že som doštudovala školu a chcela by som ísť do práce alebo aspoň ísť robiť opatrovateľku.
Amanda sa vyzná na internete a pozná tie najlepšie stránky na tieto veci. A ako vždy pozná to najlepšie aj ohľadom tohoto.
...
Hneď z mesta som bežala domov, bola som zvedavá, či tam nájdem aj niečo pre seba. Hľadám niečo mimo Anglicka. Tým že rada cestujem a spoznávam nové krajiny. Amanda vie, že som vždy chcela ísť do Norska a tým pádom mi dala odkaz na jednu norsku stránku.
www.aupairnorwy.com - túto stránku som prehľadávala asi tri hodiny, až kým som nenatrafila na jednu rodinu ktorá ma zaujala.
Vyzerá, že je to tu už dlhú dobu a neviem či je to aktuálne, ale je tu email, takže skúsim napísať.
"Dobrý deň. Našla som na internete, že hľadáte opatrovateľku pre vašu 11 ročnú dcéru. Zaujalo ma to a tak sa chcem opýtať , či je to stále aktuálne.
Rada by som sa aspoň trochu predstavila. Volám sa Sophii, mám 18 rokov a bývam v Anglicku v Londýne. Mám vyštudovanú pedagogickú školu a mám za sebou aj nejakú prax. Bola by som rada za Vašu odpoveď. Vopred ďakujem."
Po odoslaní môjho emailu som zaklapla notebook a išla si ľahnúť keďže už bolo dosť hodín.
Ďalší deň ráno som hneď ráno som si zapla notebook a išla sa pozrieť či mi odpísali. A na moje šťastie odpísali.
Napísali mi, že môžem prísť hneď zajtra. V tom momente som si išla pozrieť letenku, ktorú som hneď kúpila. Ešte som musela napísať Amande, že som niečo našla a že zajtra odlietam. Dohodla som si s ňou, že ešte pred odletom pôjdeme nakupovať. Nie je isté kedy sa vrátim. Tá rodina býva v malom mestečku menom Trofors.
Bolo okolo 13:00 a ja som vyšla pred môj dom, kde na mňa už Amanda čakala. Spolu sme nasadli na metro ktorým sme prišli ku Oxford Streat. Obehali sme spolu všetky obchody ktoré tam boli a nakoniec sme zostali v nejakej kaviarni.
Z kaviarne sme išli pomalým krokom ku mne domov a ja som mala plné ruky tašiek. Amanda mi chcela ísť pomôcť zbaliť mi moje všetky veci ktoré by sa mi hodili v Norsku.
Momentálne teraz je leto takže ani v Norsku nie je taká zima takže mi zatiaľ budú stačiť nejaké kraťasy, tielka a mikiny, no Amanda mi nabalila aj nejaké zimné veci. Totižto najväčšie mesto je Oslo problém je, že Oslo je vzdialené od Trofors vyše 7 hodín, takže asi nebude úplne ľahké tam hocikedy ísť.
"A one majú len jedno dieťa?" opýtala sa po dlhšom tichu Amanda
"Nie" odpovedala som "Majú ešte dvoch synov, ale tí sú vraj v mojom veku"
"Tak hlavne sa tam hneď nezamiluj" odpovedala Amanda s jej priblblým úškrnom
"Amanda!" skríkla som po nej
Kto vie... možno budú škaredý jak kopa hnoja a možno sa zamilujem hneď, kto vie...
________________________________
I hope you Like it 🥰
YOU ARE READING
Au pair
Fanfiction"Marcus, ale my nemôžeme byť spolu" "Prečo nie?" "Pretože som opatrovateľka tvojej sestry!"