Chapter 1

63 2 0
                                    

- Nos, akkor vegyük át még egyszer! Szemipermeábilis hártya, más néven sejtmembrán, avagy félig áteresztő hártya! - molett teste cikázott a pasik között, mialatt magyarázott.
Márta néni macskás özvegy volt, ennek ellenére kicsit sem bolond. Helyén volt az esze és a szíve is. Bár jobban érdekelne a biológia!
Az órára pillantok. 8:15. Jesszusom, még csak 15 perce ülünk a nehéz levegőjű, felső emeleti teremben. De ez nekem egy örökkévalóságnak tűnt! Szőke, göndör hajtincsemet bámulom,ami a jegyzeteimre omlik. Homályosan látom a rajta kerekedő betűket az álmosságtól. Nem nekem való a koránkelés
- Adela! Adelaaa! - hallom Vanilla hangját, miközben finoman rázogatja a vállam. Jesszusom, megint átaludtam volna az órát?
- Szia! - pillantok rá félálmomból.
- Már 9 óra. Lassan át kéne menni matekra. Tudod, nem szeretik ha a diákok késve érkeznek órára.
Bólintok, az arcomra erőltetek egy félmosolyt, letörlöm a szám szélére száradt nyálat, majd gyorsan összeszedem zavaros jegyzeteim és átrohanok a szemközti terembe Gordon tanár úr szuper matematika órájára.
- Megint késtél! - szól oda mogorván Gordonbá, miközben írja fel a következő algebrai feladatot a táblára.
- Ööö, igen, elnézést. Hosszú volt a sor a mosdóban. Ezek a nyilvános női vécék.. Mindig dugig vannak - kamuzom.
A hátsó sorból Vanilla pillantását ragadom meg. Együttérző, aggódó. A legjobb barátnőm. Mellette Goldina nyomkodja a telefonját mosolyogva. Biztos megint egy újabb pasi van a dologban. Még egy pillantást vetek a barátnőmre, félve mosolygok rá, sugallva, hogy minden rendben, de tudom, hogy nem hiszi el. Beülök egy üres padba, trehányul levágom az asztalra a cuccaim. Kinézek az ablakon. Az idő ködös és lehangoló. Helló ősz. Ekkor egy tükörképet pillantok meg az üvegen. A saját tükörképem. Tengerkék szemem most fátyolos és zavart, alatta lila karikák mutatkoznak. Hajam kócosan és rendezetlenül omlik a vállamra. Miközben nézem az álmatlanság okozta új külsőm azon elmélkedek, hogy vajon ki az a srác, aki az álmaimban a nyakamat szorongatja?

Álmok fogságában Donde viven las historias. Descúbrelo ahora