ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴏɴᴇ

83 25 38
                                    


Μάρκος

Άλλη μια γαμημένη μέρα σ'αυτό το πούστικο σχολείο.

Το έχω βαρεθεί πραγματικά. Όλη μέρα τα ίδια.

Πέρασα την τεράστια καγκελόπορτα του σχολείου με χίλια ζόρια. Κοιμόμουν όρθιος. Ήμουν άυπνος όλο το βράδυ.

Αμέσως πολλά γυναικεία βλέμματα στράφηκαν πάνω μου -όπως πάντα- και ξεφύσιξα βαριεστημένα. Έλεος, φθηνές κακομαθημένες γκόμενες που παρακαλούν για λίγο σεξ.

"Μάρκο!" άκουσα ξαφνικά μια τσιριχτή φωνή από μακριά που αναγνώρισα αμέσως. Όχι ρε γαμώτο..

"Γαμω τη μάνα μου, πρωί-πρωί.." ψιθύρισα στον εαυτό μου και γύρισα προς το μέρος της.

"Τι είναι πρωί-πρωί, Νάντια;" την ρώτησα βαριεστημένα και εκείνη με αγκάλιασε απροειδοποίητα. Ότι νάναι είναι η κοπέλα.

"Μου έλειψες πάρα πολύ αγάπη μου!" ψιθύρισε στο αυτί μου χωρίς να μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό της.

Πω η τύπισσα είναι πολύ κουραστική. Μου έχει γίνει κολιτσίδα από τότε που το κάναμε.
Πρέπει να καταλάβει ότι επειδή την πηδάω δεν σημαίνει ότι τα έχουμε κι όλας.

Την ξεκόλλισα από πάνω μου, χωρίς να προσπαθήσω καν να κρύψω την απέχθεια μου. Δεν μ'αρέσει να με αγκαλιάζουν.
Εκείνη δεν πτοήθηκε και έκανε κίνηση για να με φιλήσει αλλά την σταμάτησα.

"Νάντια.." πρόφερα το όνομα της και έκανα μια παύση. "Επειδή σε πήδηξα χθες, δεν σημαίνει πως τα έχουμε κι όλας!" της εξέφρασα τη σκέψη μου χωρίς να νιαστώ για το πως θα νιώσει. Γιατί να με νοιάζει εξάλλου;

Η διάθεση της άλλαξε απότομα.
"Τι;" ρώτησε σαν χαμένη.

"Κοίτα, ήταν ωραία όσο κράτησε, αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι δεν μπορώ να σου δώσω τίποτα παραπάνω εκτώς από σεξ.." της εξήγησα και απο μέσα μου ήλπιζα να καταλάβαινε αυτή τη φορά και να με άφηνε ήσυχο. Της τα εχω εξηγήσει τόσες φορές.

"Πως μπορείς και είσαι τόσο αναίσθητος;" είπε με δυσκολία ενώ ήταν έτοιμη να βάλει τα κλάματα. Με κουράζει πολύ..

"Δεν το επέλεξα εγώ.." της είπα απλά και απομακρύνθηκα από κοντά της, αφήνοντας την μόνη.

Πήγα στην πίσω αυλή του σχολείου όπου εντόπισα τους άλλους. Καθόντουσαν όλοι στο γκρι πεζούλι και κάπνιζαν. Όπως πάντα..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ʙʀᴏᴋᴇɴ sᴏᴜʟsWhere stories live. Discover now