Min Yoongi, kızın saçmalamalarının ardından kafası karışık bir şekilde kafe'den çıktı. Ancak aklında bir sürü soru vardı.
O fotoğrafların gerçek olma ihtimali çok yüksekti ama eğer gerçekse o fotoğrafları çekildiği zamanları neden hatırlamıyordu?
En önemlisi kızı neden hatırlamadığıydı. Madem fotoğrafları beraber çekildiler kızı hatırlaması gerekmez miydi?
Kafası çok karışmıştı. Sağında gördüğü kendisine biraz uzak olan markete girdi ve bir lolipop alıp çıktı. Yol boyunca lolipop 'unu yiyerek düşündü.
Evine gitmek istemiyordu çünkü kendisine yine aynı şekilde davranacaklarını biliyordu.
"Sanki bebekmiş gibi "
Dışarı çıkmasına bile zor izin veriyorlardı. Hatta Yoongi izin verse tuvalete bile ailesi götürecekti! Kendisine neden bebekmiş gibi davrandıklarını bilmiyordu, çözemiyordu...
Han nehrine gelmişti genç adam. Çimlere oturdu ve cebinden kızın kendisine verdiği fotoğrafı çıkardı.
Fotoğrafta gülümsüyordu o kadar içten gülümsüyordu ki bu fotoğrafı ilk gördüğünde çok şaşırmıştı. Çünkü kendisini ilk defa bu kadar içten gülerken görmüştü.
Genelde yapmacık bir tebessüm yerleştirirdi dudaklarına ve tüm gün o yapmacık gülümsemesi ile gezmek zorunda kalırdı kendisini mutlu sanmaları için.
Ama bundan sıkılmıştı, artık gerçekten mutlu olmak istiyordu. Fakat yapamıyordu ya da yapmalarına izin vermiyordu...
_____________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember ¦ m.yoongi ¦
FanfictionSana bizi hatırlaman da yardım edeceğim. Bizi ve o güzel gülümsemeni hatırlayıp tekrar gülümseyeceksin. Her şeye yeniden başlayacağız Min Yoongi...