www.gaeulshow.com.kr
Partinin olacağı alan;
Atıştırmalıklar Jitse Food Court, Cherry Blossom pastanesinden karşılanmaktadır.
Jitse_CenterParti düzeni;
↪Açılış konuşması
↪Ikramlar
↪Karaoke
↪Applyfic idollerinin müzik showları
↪Toplu oyunlar
↪Teşekkürler
↪Kapanış fotoğrafıKonuşma alanı kuralları;
↪Rp alanında rp dışında birşey, bir düzensizlik yapmayın lütfen zaten diğer konuşma alanında istediğinizi yapmak serbest.
↪Serbest konuşma alanına lütfen real sorunlarınızı yansıtmayın, ergence şeyler konuşmayın. Eğlenmek için buradasınız intihar etmek için değil, herkesin kendince sorunları var sonuçta herkes buraya gelip 'benim çok derdim var kendimi keseceğim.' Derse işin eğlencesi kalmaz, ağlama ve ölüm alanına döner burası değil mi? Bu yüzden buna dikkat edin.
↪'Isimler' adlı kısma lütfen sadece 1 isim yazın böylece rp ve konuşma alanında öyle hitap ederiz size. -her şirkette farklı isim kullananlar için geçerli daha çok.-
↪Kavga ettiğiniz, konuşmadığınız birileri olabilir lütfen onları görmezden gelin. Alttan alttan laf sokmayın veya kavga çıkarmayın şurayı alt tarafı birkaç saat kullanacaksınız tatsızlık yaşanmasın lütfen. Bizim de hevesimizi kırmayın.
↪Aranızda eminim sevgili olanlar vardır, onlara karşı herhangi bir yasağım yok istediklerini yapmakta özgürler tabi çok ileriye kaçıp mide bulandırmamak veya ilişkiniz olduğunu birilerinin gözüne sokmamak şartıyla.
↪Ceo'lar stajyerlerini/idollerini 'etiket' adlı kutucuğa etiketlesinler lütfen.
↪Kimse ayrı bir kutucuğa gidip birkaç kişiyi etiketleyip oradan devam etmesin zaten amacım herkesi bir araya getirmek.
↪Partiye uygun rp yapın lütfen, partiden ayrılıp başka yere gidip orada devam etmeyin.
↪Ceo'ların konuşma alanına dalmak yasaktır.
Iyi eğlenceler!