ullzang magazin: ullzang magazin dünyası çalkalanıyor! @roseroses ve @jeongguk geçen hafta yaptıkları açıklamadan sonra ilk kez dün fotoğraflar attılar.İkisi de birbirlerinin fotoğraflarına yorum yaptı.Bunun üzerine her kafadan bir ses çıktı.Sevgililer mi,arkadaşlar mı,aralarında ne geçtiği hala bilinmiyor.İki isimden de henüz bir açıklama gelmedi.
***
roseroses: arkadaşlar sizlerin yoğun isteği yüzünden sürekli açıklama yapmak zorunda kalıyoruz ama bilmelisiniz ki bu hayatta kendimiz istemediği sürece açıklama yapmak zorunda değiliz.Ama ben sırf siz sevgili takipçilerim için son kez güzel bir resimle açıklama yapacağım.
@jeongguk ile tanışmıyoruz bir kez bile özelden konuşmadık. ismini bile bilmiyorum o da benimkini bilmiyor.İkimizde sadece bu sosyal platformda etkileşim içinde oluyoruz.Umarım daha fazla saçma sapan haberler yapmazsınız.Şimdi asıl konumuza geri dönelim Ullzang Girl ROSEROSES geri dönüyor.
25.678 menş - 19.956 rt - 31.308 fav
jeongguk tivitinizi beğendi*
***
jeongguk: @roseroses'ın yaptığı açıklamanın üzerine daha fazla söze gerek yok.Burası sosyal bir platform burada herkes ile konuşabiliriz,burada herkesin tivitini rt yapabiliriz,burada herkese menş atabiliriz,burada herkes ile takipleşebiliriz.Bunlar çok normal şeyler abartmayı bırakalım artık.Bu sayfamı açmama sebep olan şeylere dönelim bu resim gibi ;)
27.695 menş - 25.497 rt - 43.578 fav
roseroses tivitinizi beğendi*