Reggel Petere kelltem fel.
-Lara kellj már fel elfogunk késni - nyitott be Pete.
-maradj már Pete, mégcsak 6 óra, a suli 9-kor kezdődik-válaszoltam vissza majd átfordultam a másik oldalamra.
-Lara Kevinsky kifele az ágyból, apáék szeretnének beszélni velünk-mondta Pete lehajtott fejjel
-mi? Mégis mi történt?
-hát ha lejönnél megtudnánk-engedte el a kilincset és indult lefele a lépcsőn. Felvettem a mamuszom és belebújtam a köntösömbe majd komásan letoporogtam az emeletről
-jó reggelt Lara- szólt hozzám anya mézédes hangon miközben a reggeli proteinját itta.
-Anya mi történt?-ültem le Pete mellé aki már a kávéját kortyolgatta.
-gyerekek megint vissza küldtek Kanadába és most sokkal hosszabb időre?
-mi? Na de anya-vágtam közbe - alig vagy itthon két napja és már mész is vissza?
-kicsim nekem ez fontos, miattatok csináljuk ezt apátokkal, azért hogy nektek jobb életetek legyen
-aha értem és apa? Vele leszünk itthon?
-nem egészen Lara, apátok most Los Angelesbe fog utazni, gyűlésekre, tárgyalásokra meg mindenfélére, úgyhogy ez idő alatt Pete fog rád vigyázni, Pete kicsim kérlek ne idegeld ki Larát.
-de anya, én nem maradok itthon Petel, veled szeretnék menni
-Lara fejezd be, neked itt a suli és nem hagyhatod abba, megígérem hogy nem lesz semmi baj-ekkor megjött anya taxija- na drágáim nekem itt a fuvarom kivisz a reptérre, puszi jók legyetek, majd hívlak benneteket apátok délben megy el, mielőtt elindultok suliba köszönjetek el tőle is, szeretlek titeket.
Anya becsukta maga után az ajtót, majd a bőröndökkel együtt beszállt a taxiba, végig néztem ahogy anya beül a taxiba és mosolyogva elmegy.
-hihetetlen, hogy haza jön két napra és már megy is el
-Lara, ez anya élete és miattunk teszi
-de akkor is
-jó inkább ne sajnáld anyát menj és készülődj össze, mert itthon hagylak
-kuss legyen Pete
-beszólásaidért még számolni fogunk
. Felmentem az emeletre és rendbe szedtem magamat,mivel első nap volt ezért nem akartam annyira laza ruhát felvenni inkább valami alkalmisabbat.Ezt a ruhát anyától örököltem, mázli, hogy egyen méretünk van, ez a ruha párizsból van és egyszerűen imádom, jó érzés volt ezt a ruhát viselni.
Belebújtam a cipőmbe és már mentem is ki a kocsihoz, Pete már bent ült és türelmetlenül várt rám.
-Lara gyere már-húzta le az ablakot és ordibálta kifele
-Pete látod, hogy megyek már-csuktam be az ajtót és indultam az anyósülés fele
-hohohoho mit csinálsz Lara?
-megyek suliba?!?!
-na nem, oda Zack fog ülni, üljén szépen hátra- zárta be Pete az ajtót
-na nem, én ülök előre-vágtam neki vissza miközben próbáltam kinyitni az ajtót
-Lara üljél be hátra vagy sétálhatsz a suliba egyedül.-jelentette ki Pete majd felvette a napszemüvegét és a kormányra tette a kezeit.
Nagy sóhajtozásom után elkellett fogadnom, hogy hátra kell beülnöm, ezért kinyitottam az ajtót és beültem.
-okos kislány-nevetett gúnyosan Pete, majd felém fordult és belemosolygott a képembe
-kussolj és inkább menjünk, Nelly már vár
-ki? Nelly Olsom?
-igen, jajj Pete ne játszd a hülyét Nelly a legjobb barátnőm
-ja az a Nelly, jó csaj de pucéran mégjobb-vette le a szüvegét majd tette vissza
-tessék? Ezt meg hogy érted?
-jajj Lara, ne csinálj úgy mintha nem tudnád, vannak róla meztelen képeim
-neked? Haha Pete ez még viccnek is rosz -persze tudtam hogy Nellynek volt egy rosz múltja amikor olyan képeket kértek tőle fenyegetés képp, de azt nem tudtam, hogy Petenek is küldött.
-majd otthon megmutatom.
Ekkor megérkeztünk Zackhez, aki bepattant a kocsiba és már mentünk is.
-csá haver-adott egy pacsit Petenek-szia Lara
-szia Zack
-hey Zack képzeld, Larával egyedül leszünk otthon jó sokáig
-igen, de fiúk ne gondoljatok roszra, nem lesz ott buli vagy akár mi is
-ne foglalkozz Larával, hétvégén bulit csapunk, jön sok sok lány és lesz ott rengeteg pia
-na nem Pete én ebbe nem egyeztem bele, és különben is te nem ihatsz piát
-ja haver igaza van Larának-vágott közbe Zack
-mit féketeket engem annyira? Max meghúzok egypár lányt és akkor mivan abba?-röhögtek össze Zackkel.
-tényleg Zack te hogy állsz a lányokkal?-ekkor figyelmesen néztem Zack válaszát
-tudod haver, ott vilt Mia, de ő olyan uhh volt és oke hogy szakítottunk de még mindig nem emésztettem fel, és keresem azt az embert akivel eltudom felejteni ezt az egész ügyet.
-Zack, ezzel ne törödj-vágott közbe Pete- ott van Lara, befekszik alád.
-te suttyó paraszt, lekurváztál? Ezért kapni fogsz még Pete Kevinsky, megfogod bánni, és csakhogy tudd én még szűz vagyok és az is maradok egy darabig.
Megérkeztünk a sulihoz, idegesen kiszálltam majd az első ablakhoz mentem és behajoltam.
-Pete én ma 2-kor végzek, úgyhogy gyere értem
-jó itt leszek, és bocs a kurvázásért
Ekkor már indultam a bejárathoz Nellyhez, láttam, hogy Peteék bámulnak ezért megfordultam és bemutattam nekik, majd siettem Nellihez.
-szia csajszi, de csini vagy
-szia Nelly, te sem panaszkodhatsz, na mesélj milyen volt a nyarad?
-ahh szörnyű szét untam magam és a tiéd?
-hát mi haza mentünk magyarba apum szüleihez és egész nyáron ott voltunk
-az tök jó, Petel hogy bírtátok egymást?
-nehezen, de ő a papának, én meg a mamának segítettem, ugy hogy csak reggel és este láttuk egymást, szerencsére
-most miért mondod ezt, tök aranyos a tesód
-hogy mi? Nelly te jól vagy? Nem vagy lázas?
-nem dehogy
-akkor ittál?
-Lara fejezd be, aranyos a tesód és kész, nem nyitók vitát, na gyere menjünk matekra, vissza térnek a régi algebrák.
-juhé!!Délután kettőkor kint ültem a parkolóba vártam az én drága testvéremet.
-Pete hol vagy már?- hívtam fel dühösen- már kettő óra is elmúlott
-nyugodj le hugika, öt perc és ott vagyunk.
Hát az öt percből tizenöt perc lett de itt voltak Zack is és Pete is.-fiuk mi tartott eddig?
-drága tesokád baszott egy lányt.
-fujj b+
-mit vagy úgy oda ezért Lara-vágott közbe Pete
-nem vagyok oda, csak már szeretnék otthon lenni és egy jó meleg fürdőt venni.
-biztos, hogy nem,először én fürdök
-versenyezzünk gülü pofa
-nem, mivel nekem még be kell állni a kocsival, te meg csak kipattansz a kocsiból és rohansz fel az emeletre.
-és akkor mivan? Ha hagyod, hogy én vezessek nem lenne ilyen problémád.
-Lara ezt verd ki gyorsan a fejedből, az én kocsimat nem adom neked
-pedig kénytelen leszel, főleg ha buliba mész és haza kell hozni téged.
-az még sokára lesz.
Haza érve kipattantam a kocsiból és futottam fel az emeletre, szobámba beérve ledobtam a táskám, felkaptam a törölközöm és rohantam a fürdőbe.
Két óra múlva önelégült fejjel kijöttem köntösbe miközben a hajamat töröltem. Az irányt a szobámba vettem, kifésültem a hajamat és mentem le a konyhába valami ételt készíteni. Mivel anya arra tanított, hogy csak egészséges kaját együnk ezért a szokásos vacsoránál maradtam, saláta sült hússal, egyik kedvenc ételem.
A fiuknak direkt nem csináltam, ahogy szeltem a paradicsomot a salátámba Zack halkan mögém lopozott és úgy megijesztett, hogy belevágtam az ujjamba.
-áuuuu-kiabáltam fel- Zack, normális vagy?
-jézusom Lara ne haragudj
-ahhh
-nagyon fáj?
-nem, dehogy is, mindjárt meghalok
-gyere hozd ide, itt van a kötszer, és van nálam egy kínai krém is amitől elfog tünni holnapra.
-Zack siess nagyon fáj.
Zack megfogott és felültetett a konyha pultra, majd óvatosan bekötötte a kezemet. Ekkor egymásra néztünk és láttam valami csillanást Zack szemében, de persze ezt is elrontotta a nyomorult bátyám.
-ti meg mit csináltok?-jött be a bátyám egy tál kukoricával a kezében
-csak Lara elvágta az ujját és bekötöttem neki
-aha értem, a két szerelmes, nah gyere Zack nézzük tovább a filmet-kiabálta Pete miközben ment vissza a nappaliba.
-Lara biztos, hogy jól vagy?
-persze semmi baj
-ne haragudj
-semmiség, na menj mert a buzi bátyám megint befog szólni.
Fogtam a salátám és felmentem az emeletre, néztem egy filmet majd bealudtam