Lumturi do të thotë të kesh dikë që të kupton pa fjalë.

10 0 0
                                    

Tashmë do filloja ti ndihmoja babit në pun pasi edhe ky vit shkollor mbaroi keta 3 muaj do ti ndihmoj babit , ndoshta regjistrohem edhe në bibliotek , por edhe në shtepi duke ndenjur kot nuk do fitoj asgjë...
Pasi mora notat me nxitim desha t'ia tregoj babit që te lumturohej , I thash qe dua nje telefon të ri , pasi Isha e vetmja në klasë që nuk kisha edhe e kisha merituar të kem...
-Babi që neser dua të vi në pun pasi edhe në shkoll nuk jam Dua të të ndihmoj.
-Në rregull bijë neser në mengjes pregatitu.
-Do të vjen edhe vëllau Babi?
-Nese don bijë le te vjen nuk eshte problem.
Babi im cdo here eshte agresiv me të gjithë eshte ashtu por krenohem cdo dite me ate se si njerzit e duan aq shume dhe e respektojn.

Pasi paguam disa gjera me vellaun vendosa te Hy ne bibliotek per t'u regjistruar.
-Mirdita , desha te regjistrohem me bibliotek , ju lutem mund te me tregoni sa duhet te paguaj?
-Na fal vogelushe por tash do e mbyllim ne do ta japin nje formular qe do ta plotesojne prinderit e tu.
-Ne rregull , mirupafshim dhe faleminderit.
Isha Pak e emocinour pasi qe moti Kisha enderruar te lexoja libra.
-Babi kete formular Dua ta plotsoj pasi dua te regjistrohem ne bibliotek qe eshte ne qender.
- Ne rregull bijë ploteso cfar duhet.
-Neser do te ikim përsëri me vellane qe te dorezoj dhe tme japin kartelen.

Ishte hera e pare qe Po lexoja nje liber , me pelqeu aq shumë saqe për një dite lexova mbi 150 faqe...
Si dhe Babi u lumturua shum qe po lexoj liber dhe jam aq e dhënë pas leximit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Do Të Shihemi Në Përkujtime Where stories live. Discover now