Mia yine gelicem demişti ama yine aradıgı günden bu yana tam bir hafta geçmişti
Ve yine gelmedi .
Ben böle düsüncelere dalmışken kapı caldi yemegi karıştırmayı bırakıp altını kıstim ve koşturarak kapıya gittim kapının kolunu kavradım ve kapıyı açtım.
mia karsımda görünce ikimizde sevinçten cıglıklar attık
jenifer :sarılıcam sarılıcam
mia :jenifer jenıfer nefes alamıyorum
ikimizde gülmeye başladık .
mia:beni evimize davet etmiycekmisin
Jenifer: o nedemek gel hadi
mia kendini sanki bir cuval gibi koltuga atıverdi
Jenifer :git bi duş al sonra konuşuruz hadi
mia: tamam hmm mis gibi yemek kokuları alıyorum
Jenifer: evet hadi koş koş
cıkana kadar masayı hazırladım yemekleri tabaga koyarken mia da giyinip geldi masaya oturup yemeye başladık yemekte soslu spagetti salata ve karışık meyve suyu vardı mia sanki gittinden beri bişey yememiş gibi hemen herşeyi bitirdi ben ise hala yiyodum.
dikattimi sonra mia 'nın boynundaki flor cekti
Jenifer : o boynundaki ne senin
Mia : flor biraz üşütmüşüm oyuzden sıcak tutsun die sardım .
Jenifer : bakabilirmiyim
Mia : neye
Jenifer : boynuna tabiki
mia boynundaki floru cıkardı ama bişey yoktu söyledigi gibiydi
mia:gercekten bi tuhafsın ne olabirdiki
jenifer : hiç bişi tabikide anlat bakalım nerelere gittiniz bu sefer
mia :inanmıcaksın bunu gecenin sonuna saklamak istiyordum ama madem konusu acıldı .
Bir kazııı bulduk
İrlanda'nın doğusunda çok eski bir topluluk Sanıyoruzki MÖ.
benim direk irlandaya gitmem gerekiyodu ama ben senide almaya geldim birlikte gideriz die düşündüm nedersin çok uzak kaldık bu benim ilk keşifim ve ailemden kimse olmadığı için sen benimle gelmelisin jenifer lütfen hayır deme.jenifer : beni tam hasas yerimden yakaladın mia tabiki seninle gelicem .
mia'ya sıkı sıkıya sarıldım miada mutluluk cıglıkları atıp yerinde zıplıyıp duruyodu
jenifer :tamam sus sus gel şuraları toplıyalım sonrada bir film seçip izleyelim nedersin
mia: harika derim tabikide
birlikte masayı toplayıp mısır patlattıktan sonra mia film kutusundan daha önce izlemedimiz bir gerilim filmi seçip koltuga yayıldı bende yanına gelince izlemeye başladık .
mia arada sırada korksada ben dalga geçmiyim die sesini bile cıkaramaMIŞTI
film bitikten sonra
mia: vay canına adamı nasıl hakladı gördünmü jenifer böyle iyi sonla biten korku filmlerine bayılıyorum.
jenifer : filmin adını ne demiştin sen
mia: koleksiyoncu demiştim kafan nerde acaba senin.
jenifer : sen tabi hazırsın ben düşünüyorum şimdi ne hazırlasam yanıma ne alsaam orda dagda ovada die düşünüyorum
mia : abartma istersen dicem ama orda nekadar kalıcamızı bilmiyorum rhan önden gitti ekibin yanında olmak için
jenifer :rhan mı? odamı orda ben ikimiz olucamızı sanıyodum
mia : rhan sevememiş olabilirsin ama jenifer o benim sevgilim ve bu kazıyı bizim ekibimiz buldu.
jenifer :yani senin kazın deil o rhan kazısı ben gelmiyorum mia ozaman .
mia :nedemek gelmiyosun yah o bulmadı ikimiz bulduk.
jenifer :gelmiyorum işte heceliyimmi bana benim kazım dedin ama deyilmiş ?
mia : ben yatıyorum sen bilirsin tamammı? gelmezsen gelme ailemden oldunu sanıyodum.
Mia'dan
bu sefer agır konuşmuştum hızlıca odama girip kapıyıda cok hızlı kapatim odama bi göz gezdirip yatagıma sırt üstü yatıtım tavanındaki penceremdende yıldızları izlemeye başladim .
inanamıyorum ya resmen gelmiycem dedi beni üzmekten zevk alıyo resmen benim ondan başka ailem yokki demekki oda yok artık sonra uykuya dalmışım.
sabah olunca herzamanki gibi kahvaltıyı hazırlayıp mia'nın uyanmasını bekledim.
beş dakika sonra mia odasından cıkıp dogruca banyoya girdi ve bikaç dakika sonra çıktı tam odasına giderken .
jenifer :mia bir dakaki konuşa bilirmiyiz
mia : gerek varmı
jenifer :evet var
mia hazırlağım masaya oturup gözlerini bana dikip bakmaya başladı.
jenifer :seninle gelicem ama sende bana böyle bakmayı kesiceksin.
mia : bundan hala nefret ettine inanamıyom .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENHA
VampireGöçe Bir RUH Benimki ... Şuan ölücem ve Aynı Beden Aynı Ruhla Tekrar geri gelicem. Belki ismim deişe bilir, saç modelim ama degişen sadece onlar olmuycak bu biR kadermi yoksa bi laNetmi bilmiyorum . ABLAMI,AİLEMİ koruyacak kimse yok ve kendimde ACE...