0 ── 𝒑𝒓𝒐𝒍𝒐𝒈𝒖𝒆

132 22 299
                                    

━━━━━━ ⊙ ━━━━━━
ANNIHILATION KIBESZÉLŐ NULLADIK RÉSZ ── PROLÓGUS
━━━━━━ ⊙ ━━━━━━


Legyőzhetetlen vagyok.

Ezek a szavak annyira vízhangoznak Eleanor McHenry fejében, hogy már-már gondolatolvasónak érzem magam.

Fiatal mágusunk a New York-i szentélyben járkál fel-alá, és asszem Aang az Avatárból beszabadult a Sanctum Sanctoriumban, mert nélküle nem fújna a szél az épületben. Eleanor megfordulva eltaknyol a padlón, majd arról felpattanva tovább siet az Időkő felé.

McHenry egyre gyorsabban igyekszik varázsnyaklánca felé, miközben a padlizsánszínű titánon gondolkodik. Meg is találja a lilára CGI-ozott Josh Brolint, aki szinte már legendásan csettint egyet, ezzel pedig felriasztva mágusunkat álmából.

Eleanor miután tényleg nem tud visszaaludni, szokásos reggeli rutinja és a kihagyhatatlan kávéfőzése után a könyvtár felé irányul. Na, én akkor szívesen a helyében lettem volna.

Megkeresve Cagliostro könyvét, és Agamoto szemét magához véve, helyet foglalva a földön, amolyan furán - Strange-esen :D - elvégzi a doki mozdulatait, visszatekint a múlva.

Ekkor érkezett el a nálam az insant szívroham.

.
.
.
3

.
.
.
2

.
.
.
1

TONYYYY

STEVEEEE

THORRRR

Kérlekszépenmennyeiistenemhagyjákbékénazéndrágaságaimar ámen

Ofc persze az olvasó - személy szerint jómagam -, meg persze mint tősgyökeres Annihilation fan, hogy muszáj meghalniuk, különben az Annihilation sem született volna meg.

Na, vissza a történethez.

Steve - JAJ STEVIE DRÁGÁM KEDVESEM ARANY CSILLAG BOGARAM DE IMÁDLAK - Rogers szemével nézve nem kis rendetlenség van maga körül. Amint a Végjátékban is látott kupi, meg a hozzá tartozó romhalmaz.

Ekkor van egy mini Avengers Assemble - Thor Tony-val együtt püföli Thanost, Scott Clinttel veszi fel a harcot Thanos serege mellett, és Carol...

Na, sarga-lany hivatalosan is itt bukott le, hogy ValCarol shipper.

Oksa, akkor egy drift, vissza a sztorihoz.

Thanos úgy szórja az önelégült idézeteit, mint én a mama vasárnapi rántott husát, mikor elfeljetette megsózni, annyira biztos benne, hogy győzött. Nem azt, hogy győzni fog, hanem hogy győzött. Bazd meg magad, Thanos.

Én meg
.
.
.

HA MÉG EGYSZER HOZZÁ MERSZ NYÚLNI ANTHONY EDWARD STARKHOZ, ALIAS VASEMBERHEZ, HOWARD POTTSHOZ, VAGY EZERMESTERHEZ, ÉN ESKÜSZÖM, HOGY SAJÁT KEZŰLEG FOJTALAK MEG!!!

.
.
.
jólvan, lenyugodtam
.
.
.
DE MÉGSEM

Sooo, Tony utolsó leheletévek kinyögi, hogy Thanos sosem fog győzni... *bruno mars hangján* STOP! WaIt a MiNuTe!

És ezzel hivatalosan átadom a teóriagyárat (amiben egész jó vagyok :) )

Mi van, ha Tony itt spoilerzte el nekünk az egész Annihilationt? Ugyebár, a Végtelen Háború 22. percében amikor Ned elkiáltja magát az iskolabuszon, hogy MIND MEGFOGUNK HALNI!, akkor így megfordult a fejemben, hogy hogy is van ez...

(DE ÉN NEM MONDTAM SEMMIT, CSAK AZ AGYAM EGYIK SÖTÉT RÉSZE ÁTVETTE AZ IRÁNYÍTÁST AZ UJJAIM FÖLÖTT, ÍGY LEÍRTAM EZEKET!)

.
.
.
ÉS THANOS KINYÍRTA TONY-T!!!

Ah, hogy dögölnél ketté!

Kitöri a nyakát... Odin szakállára... kitöri a nyakát

Steve drágámnak életfonalát meg a saját pajzsával metszi el...

Okay

.
.
.
CSENGE LEFT THE CHAT

(közérdekű közlemény és önpromó: aki eddig nem tudta, én is Csenge vagyok :D )

És akkor, a rémálom újra megismétlődik: Thanos a hat M&M's-et felhasználva elpusztítja az egész univerzumot.

Eleanor mindezek láttán nem tétleknedik, csapot-papot, könyvet-követ otthagyva varázskaput nyit a Shield központjába, és felriasztja legédesebb álmaiból Csipekrózsikát... khm, khm akarom mondani, Jorden 'Jordyn' Newman hölgyikét... khm, már kiszáradt a torkom, vagyis urat, majd ezzel fogadja (idézem):

" Hazudtak nekünk mindenről- mondja Eleanor.- És ezt mindenki tudni fogja. "

.
.
.

Guys, ennyi lenne az Annihilation prológusa, remélem mindenki elégedett az én kis kibeszélőmmel... de még nem végeztem.

Azt nem ártana megemlíteni, hogy amikor kiírták, hogy " phase one ", akkor úgy pindúrpandúrt elgondolkodtam, hogy baszki, ez kurva nagy lesz...

És mindeközben a nappali kanapéján elterülve, rolettit majszolgatva a Hazatérés filmzenéjét üvöltetve a tévén bejelentem, hogy asszem ennyi lenne az első kibeszélő.

Bye.

Ezt még itt hagyom.

Szóval köszi AnnihilationTeam a depressziót

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóval köszi AnnihilationTeam a depressziót. Imádlak titeket :)

DE HOLNAP ÚJ RÉSZ!!!

── 𝑪𝒔𝒆𝒏𝒈𝒆

 𝑨𝑵𝑵𝑰𝑯𝑰𝑳𝑨𝑻𝑰𝑶𝑵 • kibeszélőWhere stories live. Discover now