Dedişin Ölümtoşu

3 3 2
                                    

Dedişim dünyaca ünlü bir bilim adamıydı her gün evde deney tüpleri ile cinsel güç artırıcı macun gibi şeyler yapardı hep ona özenmişimdir evet anneannemle çok kavga ederlerdi her gün dedişim anneannemin korkunç şakalarına katlanıyordu mesela birden bire dedem koltukta iyi bayramlar diye tesbih çekerken (tespih çekip çekmediğüni bilmiyordum sesler öyle geliyordu) karşısına çıkıp necdeğd koğkrtun muağ deyip dedişimi çıldırtıyordu bu şakalardan da en çok müzdariptoş olan dayım tarkandı onu çok severdim lakin beni kuzum diye çağırması dışında dayım tarkan anneannemin BABAĞ OLUYOĞRUM KORKTUN MU diye korkutması ailede dalga konusu olmuştu bir gün dayım tarkan bunlara dayanamayıp anneannemin üzerine çıkıp korktun mu lan korktun mu diye tokatladı herkes çok korktu bu sebeple anneannemde muradına ermişti dayım evi terk etmişti buna çok üzülen canım teyzem müge(anlı) yatıya kalamayacağını söyleyip kendi kozmik evrenini de alıp evine gitti evde sadece ben üvey kardeşim nicki annem gülsüm babam aleyna dedem kobra anneannem nihat amcam ve karısı gigi hadid kalmıştık o gece herkes çok sessizdi dedem de her akşam horlar meğersem rahmetli ölüymüş de o yüzden ses çıkaröıyormuş neyse herkes odasına kapandı dedem dışında o salonda oturuyordu bende sabaha kadar pubg oynayıp instagram için story biriktiriyordum koridorda bir çıkırtı duydum ama çıkırtı çok saçma bir ses olduğu için s.klemedim sabah kalktığımızda dedem arkası dönük bir şekilde yerde yatarken bulduk yanında bir kaç tüp vardı içinde ne var bilmek bile istemiyorum canım dedem oh oh iyi bayramlar diye ölmüştü bir kobra bu kadar hızlı büyümez kıymetini bilin.......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dear Crazy Fuckin FamilyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin