Mergeam in drum spre casa cand l-am vazut pe fostul meu iubit Jake care acum are 19 ani,cand ma vazut sa apropiat de mine.
Jake:Bella tu esti
Bella:Jake da eu sunt
Jake:ma bucur ca te vad
Bella:da si eu
Jake:Bella sa stii ca imi pare rau pentru ce sa intamplat intre noi.a fost i greseala
Bella:Jake te rog
Jake:Emma nu eu inca te iubesc
Atunci mi se scurge o lacrima pe obraz,am luato la fuga nu credeam ca o sa il mai vad pe Jake vreodata.si dece mia reamintit de tot..Pai poate va intrebati ce sa intamplat.Eu eram cu Jake eram fericiti pana cand sa imbatat si mia cerut sa ma culc cu el dar eu eram virgina,bine inteles ca am zis nu si sa enervat foarte tare de ce iam spus asa ca ma violat eu plangeam si il rugam sa nu faca asta dar a inceput sa imi dea cu palmele sa tac.Atunci mergeam la psiholog ca sa trec peste..Acum ma aflu pe o banca plangand dintr-o data a inceput sa ploua asa ca m-am dus acasa,cand am intrat l-am vazut pe tata asa ca am fost la el.
Bella:Buna tata
Tata:Buno scumpo,ai plans
Bella:Nu dece(incercand sa imi ascund lacrimele)
Tata:Bella....
Atunci am inceput sa plang tata a venit si ma imbratisat.
Tata:Scumpo ce sa intamplat
Bella:El.a.. venit
Tata:e cine?
Bella:Jack sa intors si mia adus aminte de tot
Tata:Of scumpo imi pare rau
Dupa ce m-am mai linistit am plecat la mine in camera si m-am schimbat in egari si o bluza cu flutarasi..Am inceput sa scriu,cand am terminat m-am aruncat in pat...Am luat laptopul si am intrat pe facebook si am vazut ca am 13 cereri de prietenie 16 mesaje si 119 notificari..Prin cererile de prietenie se afla Mike lui iam acceptat.Aveam mesaje de la Jack..
1)Buna Bella sunt eu Jack
2)Hei bella imi pare rau pentru mai devreme
3)Te rog iartama
4)dar sa stii ca inca te iubesc,si o so fac mereu
....Da deci nu se lasa batut
Infine,urmatoarele erau 2 de la o fata pe nume Alexandra,oare cine e?
1)Auzi fato sa il lasi in pace pe Mike ca are iubita
2)Altfel o sa fac in asafel incat sa nu mai poti face nimic.DA
Doamne asta cine mai e si dece ma ameninta...
Restul nu mai am chef sa le zic.
Infine miam luat castile si am inceput sa ascult muzica,la scurt timp adormind...M-am trezit la 9 seara cu o durere de cap imensa...Am coborat jos miam facut un sandwich cand am terminat am urcat sus.M-am schimbat in pijamale si m-am pus in pat.Am deschis televizorul si m-am uitat la desene timp de 2 ore,pana mia venit somnul si am adormit....Dimineata m-am trezit m-am imbracat cu o pereche de pantaloni de trenig si un tricou mai larg,miam luat adidasi spirtivi si am plecat catre liceu.Prima ora am sport,cand am intrat in sala am vazut o fata ce vine spre mine si ma apuca de par in clipa asta ma bucur ca am facut carate iam dat un pumn in stomac si am apucato de par,neam batut pana a venit......
Cine credeti ca a venit?Cine credeti ca era fata aia?Va placut capitolul acesta,imi pare foarte rau pentru greselile gramaticale..
CITEȘTI
Viata nu e roz
RomanceBuna numele meu este Bella Jonson am 17 ani parinti mei sunt divortati de 2 ani eu am ales sa stau cu tata.Dimineata: Ma trezesc merg la dulap si ma imbrac cu o pereche de jeans rosi si o bluza alba in picioare miam luat niste tenisi negri si am cob...