TANITIM

15 2 3
                                    

Jeon jungkook ;

22 yaşında , jeon şirketinin CEO sunun oğlu , aşka inanmıyor . Çok aç gözlü biridir . Kızları sadece tek gecelik çıkarları için kullanır . Okulda bütün kızlar ona bayılır erkekler ise nefret eder . İnsanların kalbini kırmaya bayılır . Kimsenin ne düşündüğünü umursamaz . Barda takılmaya bayılır 

Kim Hyeri ;

20 yaşında, kim holding in sahibinin kızı , aşka inanmıyor . Aç gözlü insanlardan nefret eder. Okula yeni gelmiştir . Hayatında sadece ailesi ve Kuzenleri Jimin mina ve taehyung vardır . Barda takılmaya bayılır.

Park Jimin ;

23 yaşında , babasının bir holding i var ama onun umrunda değil , aşka inanma onun için saçma bir şeydir . Ailesi ve Kuzenleri Hyeri ve taehyung hariç hayatında kimse yoktur . Taehyung ve Hyeri ile bara gitmeye bayılır . Kızlar onun için sürtüğün tekir bir tek Hyeri ve Mina hariç .

Kim Taehyung;

23 yaşında, babasının bir holding i var. Ama bu onun umrunda değil. Aşka inanıyor . Kızlar onun için tek gecelik bir yaratiktir . Aşkı hala bulamadı . Jimin Hyeri ve Mina ile barda kafa dağıtmaya bayılır .

Park Mina ;

19 yaşında , grubun veledi. Jimin ile kardeşler . Babasının bir şirketi var ama bu onun çok umrunda değil. Aşka inanıyor . Hyeri tae ve Jimin i çok seviyor . Okulun popüler çocuğu min yoongi ona aşık ama o bunu bilmiyor . Ve yoongi yi hiç sevmiyor çünkü o kızların duyguları ile oynar çok narin bir kız olduğu için üzülmek istemiyor .

Min yoongi ;

25 yaşında , min holding in CEO sunun babası . Aşka inanmıyordu takı Mina yi görene kadar ona deliler gibi aşık . Barda takılmaya bayılır Mina nin başına bir şey gelmesin diye onu hergün takip ediyor . Onun Mina yi sevdiğini sadece arkadaşı jungkook biliyor .

Arkadaşlar iki kitabı bir araya getirdim . Min yoongi ve jeon jungkook harika !!!!

CANIM ACIYOR / JEON JUNGKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin