..."ဟာ..လူေတြစည္းကားလိုက္တာ ဘာလုပ္ေနတုန္းဟ.."
"ဟာ ခင္ဗ်ားမသိဘူးလား...အာ့တာ ေလလံပြဲလုပ္ဖို႔ေလ ဗ်ာ"
"ေအာ္ ဟုတ္သားပဲ..၆ လ တစ္ႀကိမ္ေ လ လံပြဲေတြ လုပ္တာပဲေမ့လို႔"
"ဒါနဲ႔ ဒီတေခါက္က ဘယ္က ကြၽန္ေတြလဲသိလားဗ်"
"အင္း.....ဒီတစ္ေခါက္က ....ဟိုတစ္ခါ နာမည္ႀကီးတဲ့ သူေ႒း "က်န္း"လူႀကီးေလ...တရားမဝင္တဲ့လုပ္ငန္းေတြလုပ္ေနတာ အမ်ားႀကီးပဲ..သူ႔ကို ေတာ့ ႀကိဳးမိန္႔ ေပးလိုက္တယ္ေျပာတယ္.. သူ႔ရဲ႕သားပါတယ္ေျပာတယ္အဲ့ထဲမွာ...ေနပါအံုး..နာမည္က..."စြန္းေဝွး"....
"ေအာ္ဟုတ္လား."
"ေအးဗ်ာ..သူက အသက္၂၀ ပဲ ႐ွိေသးတယ္ေျပာတယ္..ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔..သူလဲဘာမွသိမွာမဟုတ္ဘူး..လိမ္မာ တယ္တဲ့ေျပာေနၾကတာပဲ..သူ႔အေဖအမွားေၾကာင့္အခုေတာ့..
ကြၽန္ ျဖစ္ရၿပီ"..."ေဟ့ လူေတြ ေဘးကပ္ၾကစမ္း!!!"
ထိုစဥ္..ရထားလံုးေပၚမွ .အသက္၃၀ ခန္႔အမ်ိဴးသား..တစ္ဦး ဆင္းလာၿပီး..ဥပဓိ ႐ုပ္လဲေကာင္း တည္ၾကည္ခန္႔ညား၏..
"ဟာ..သူကသခင္ႀကီး"ေ႐ွာင္" ပဲ...."
"မင္းသိလားသူ႔ကို.."
"သိတာေပါ့ဗ်ာ...ေလ လံပြဲေတြ သူပဲအျမဲလာဝယ္ေနၾကေလ...ကြၽန္ေတြမွအမ်ားႀကီးပဲသူ႔ အိမ္ေတာ္မွာ....ၿပီးရင္ အခ်ိဴးမေျပရင္ သတ္ပစ္တယ္ၾကားတယ္..ေက်ာ ခ်မ္းလိုက္တာ"..".ေလ လံပြဲ စတင္ပါၿပီ......."
"နံပတ္စဥ္ ၅ ကေတာ့...ေစ်းမ်ားပါတယ္...သူကေတာ့..အားလံုးသိတဲ့အတိုင္းပဲး...သခင္ႀကီး "က်န္း"ရဲ႕သား"က်န္းစြန္းေဝွး"ပါ...
ကဲ....ေခၚေစ်းကေတာ့ ၁၀ သိန္းက စပါတယ္....."၁၅ သိန္းေပးတယ္"
"၁၈ သိန္း တဲ့..ဗ်ာ""သိန္း၂၀..တဲ့...ထပ္တိုးမလား....1.2......"
"သိန္း ၃၀ တဲ့ခင္ဗ်ာ..."ထပ္တိုးအံုးမလား"..
1...2...3....."ဟုတ္ကဲ့အခုဆိုရင္ေတာ့ သိန္း၃၀ နဲ႔..ေရာင္းလိုက္ပါၿပီ..."
.....ေျဖာင္း...ေျဖာင္း ေျဖာင္း.....(လက္ခုပ္တီးသံ)
ေလ လံပြဲမွ..သခင္ႀကီးသည္"စြန္းေဝွး"ကိုဝယ္ယူခဲ့ေလသည္..
"ေဟ့...ေဟ့!...ထေတာ့....."
အသံက်ယ္က်ယ္ ေၾကာင့္...စြန္းေဝွး လန္႔ႏိုးလာၿပီး...ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ လူစိမ္းမ်ားက သူ႔ကို စိုက္ၾကည့္ေနၿပီး...သူ့ခႏၡာကိုယ္ တြင္ လက္နဲ႔ေျခေထာက္ကို သံႀကိဳးမ်ား ျဖင့္ခတ္ထား သည္...
"ဒါ..ဒါ ဘယ္ေနရာလဲခင္ဗ်"
"ေအး..ေ႐ွာင္သခင္ႀကီး မငိးကို သိန္း၃၀ နဲ႔ဝယ္ ခဲ့တာပဲ...မင္းဒီေန႔က စၿပီး မင္းဟာ ကြၽန္ျဖစ္ေနၿပီ.....ငါက ေတာ့ ကြၽန္ထိန္းပဲ ႐ွင္းလား"
"ဟုတ္ကဲ့ပါဗ်"
"ေအး..သခင္းႀကီလာ လိမ့္မယ္ခနေနရင္..မင္းဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာ မင္းကို တာဝန္ေပးလိမ့္မယ္..."
ခနအၾကာတြင္သခင္ႀကီးေရာက္လာၿပီး....
"အိမ္ေတာ္ထိန္း...."
"ဗ်ာ..သခင္ႀကီး..လာပါၿပီ ခင္ဗ်ာ"..."အိမ္မွာ..ဘယ္ေနရာလြတ္လဲ..ခိုင္းမလို႔"..
"မလြတ္ပါဘူး.သခင္ႀကီး.."
"ေအး.အဲ့တာဆို..အခု အသစ္ေကာင္ေလးကို...ညဘက္ ေျခေထာက္ေဆးစိမ္.ရင္လာေနၾက ေကာင္မေလး အစား..သူ႔ကို ေျပာင္းလိုက္...အဲ့ေကာင္မေလးကို..ထမင္းခ်က္ထဲ ထည့္လိုက္....ၿပီးရင္ ေျခေထာက္စိမ္တာ နိပ္တာေတြ လူသစ္ကို သင္ေပးခိုင္းလိုက္...ၾကားလား."
"အမိန္႔ေတာ္တိုင္းပါ သခင္ႀကီး"
"ေဟ့ မင္းၾကားတယ္မလား..အဲ့အတိုင္းလုပ္ရမယ္...မင္းနည္းနည္းမွားတာနဲ႔သခင္ႀကီးအျပစ္ေပးလိမ့္မယ္....အမွားမလုပ္မိေစနဲ႔... သတိထားေနာ္ အျပစ္ေပးရင္ ေၾကာက္ဖို႔ေကာငိးတယ္"
"ဟုတ္ ဟုတ္ကဲ့"
YOU ARE READING
သခင္ႀကီးခ်စ္ေသာ"ကြၽန္"
Historical Fictionပိုက္ဆံခ်မ္းသာၿပီး..မာန ႀကီးတဲ့အသက္ ၃၀ အရြယ္သခင္ႀကီးဟာ...ကို႔ရဲ႕ ကြၽန္တစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိတဲ့အခါ ....story ကေတာ့..ေခတ္ေႏွာင္းပိုင္းပံုစံမ်ိဴးေရးထားပါတယ္... 18plus ေတြကေတာ့ BDSMသေဘာမ်ိဴးပါေကာင္းပါႏိုင္ပါတယ္.. မဖတ္ရဲတဲ့သူမ်ားမဖတ္ပါနဲ႔ေနာ္..😊