"Can...''
႐ုတ္တရက္ canကို ေတြ႔လိုက္ေတာ့ ႏုတ္ခမ္းေတက အလိုလို ျပံဳးျပလိုက္မိတယ္....
ဒါေပမဲ့ မ်က္ႏွာကို တည္လိုက္ကာ မ်က္ႏွာလႊဲလိုက္တဲ့ canေၾကာင့္ peteေတာင္႐ွက္သြားရတယ္
Canဆပင္အေရာင္ကို အပန္းေရာင္ဆိုးလိုက္တာပဲ
အရင္က အနက္ေရာင္ရိွတဲ့ဆံပင္ေတကအစေျပာင္းလဲသြားတာ canပါလား...."Can..အဲ့တာ နင္ေျပာျပတဲ့ peteဆိုတာလား သူသိပ္လွတာပဲလား ေျသာ္ သိပ္ေခ်ာတာပဲလို႔ေျပာတာ...''
Pingစကားေၾကာင့္ can မ်က္ႏွာကို မဲ့လိုက္မိတယ္...
"အရင္က သူအဲ့ေလာက္မေခ်ာဘူး သာမာန္ပဲ အခုမွ ပိုေခ်ာလာတာ...လာပါဟာ သြားမယ္ သူ႔အေၾကာင္းမေျပာခ်င္ဘူး''
Canလဲ peteလက္ေတကို ဆြဲကာ ျမန္ျမန္ထြက္ခဲ့လိုက္တယ္
"ဟာ...sorry က်ေနာ္ မျမင္လို႔ပါ....''
Peteရဲ႕ လည္ပင္းက လက္ကိုင္ပဝါအနီေလးက ေလထဲလြင့္ကာ လူတေယာက္က နင္းမိသြားျခင္းပါ...
"ရပါတယ္..မေတာ္တဆပဲ...''
ထိုသူက လက္ကိုင္ပဝါကိုေကာက္ကာ ႏွေျမာေနသေယာင္...
"က်ေနာ္ ျပန္ဝယ္ေပးပါ့မယ္...''"ရတယ္...အေဟာင္းႀကီးပါ...''
Peteလဲ ျမန္ျမန္ပဲ ထိုလူေ႐ွ႕ကထြက္လာခဲ့လိုက္ေတာ့တယ္
အိမ္ကို ျပန္ေရာက္ေနလဲ စိတ္က မတည္ၿငိမ္ေသးဘူး...
အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းက စိမ္းကားရက္စက္သြားခဲ့သူေလ...
အခုလိုျပန္ဆံုေတာ့ သူ႔ကို မသိသလို မ်က္ႏွာ လြဲသြားတယ္..."သားေရ ဒယ္ဒီေလးရဲ႕ ညီမ မဂၤလာေဆာင္ လိုက္ခဲ့အူးေနာ္...''
ေမေမက တမ်ိဳး... သူ႔ပေထြးကို ဒယ္ဒီေလးလို႔ ေခၚခိုင္းတဲ့အျပင္အခုလဲ သူ႔အမ်ိဳးမဂၤလာေဆာင္ကို ထပ္ဖိတ္ေနျပန္တယ္..
"ေမေမ သား ပံုႏိွပ္တိုက္မွာ စာခ်ဳပ္ သြားခ်ဳပ္ရမွာ အဲ့ေန႔က မလိကု္ေတာ့ဘူး... ''
Pete အလိမၼာေလးနဲ႔ပဲျငင္းလိုက္မိတယ္...
"ေအးးပါ သားရယ္....''
Peteလဲ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး စာၾကည့္ခန္းထဲဝင္ကာ စာေရးေနလိုက္ေတာ့တယ္...
"ေဟ့ေရာင္ Ae....'''
"ဟာ...pond မင္းဘယ္က လွဲ႔လာတာတုန္း......မေတြ႔တာေတာင္ၾကာၿပီ....''
Pondကို ျမင္လိုက္ရေတာ့ Aeေပ်ာ္သြားတယ္...
Ae မဂၤလာေဆာင္တခုမွာ ေဖ်ာေ္ျဖရမွာမို႔ အိမ္မွာ နားကာ သီခ်င္းတိုက္ေနတာ...
"မင္းက အဆိုေတာ္ႀကီးျဖစ္ေနၿပီဆိုေတာ့ ငါတို႔နဲ႔ေတြ႔ဖို႔ ဘယ္အားမလဲ...''
"ေဟ့ေရာင္ မင္း အားမေခ်ာင္နဲ႔... ထုထဲ့လိုက္မယ္...
လက္ထဲမွာလဲ လက္ကိုင္ပဝါႀကီးနဲ႔ ဘာလုပ္တာလဲ....''"ဒီလိုကြ.... ငါကြာ................အာ့ပဲ... ''
"မင္းက ျဖစ္ရမယ္.... ''
"မင္းငါ့ကို မေလွာင္နဲ႔... သူက ေယာက်ားေလးသာဆိုတယ္ အရပ္ျမင့္ျမင့္နဲ႔ အသားကလဲ ျဖဴေဖြးၿပီး ၾကည္လင္ေနတာ...
ဆံပင္က နီညိဳေလး ႏုတ္ခမ္းေတဆိုလဲ ရဲလို႔ကြာ....''"ဟင္...မင္းေတြ႔ခဲ့တာ peteလားမသိဘူး....''
Ae ...႐ုတ္တရက္ ႏွလံုးသားေတ ျပန္လႈပ္႐ွားလာတဲ့ လူေသလို ႏွလံုးခုန္သံေတကို ကိုယ့္ကိုေတာင္ျပန္ၾကားေနရတယ္
Pete ကိုယ့္အမွားေတကို ျပင္ဆင္ၿပီး မင္းေ႐ွ႕မွာ လူေကာင္းတေယာက္ျဖစ္ဖို႔ အသင့္ရိွေနၿပီ ဆိုတာ သိေစခ်င္လွၿပီ..."မင္းရဲ႕ peteဟုတ္လား....''
"ေအးကြ...ငါမင္းတို႔ကို မေျပာျပရေသးဘူးလား
ေအးထားပါ မင္းေျပာတဲ့ထဲမွာ ဆံပင္နီညိဳေလးပဲကြာတယ္..
က်န္တာ အကုန္peteမွpeteပဲ....''ဟုတ္တယ္ pond အိမ္လာတာ Aeအတြက္ လမ္းစပဲ...
"မင္းေနာက္တခါမ်ား ဆံုခဲ့ရင္ကြာ ငါ့ကို အေၾကာင္းၾကားေပး...ဟုတ္ၿပီလား''
Ae ရင္ေတ ေတ္ေတာ္ခုန္ေနတယ္...
Peteကို စေတြ႔တုန္းကလို အရမ္းနဲ႔ တတ္ႂကြေနတဲ့ ေကာင္ငယ္ေလးတေယာက္လိုေပါ့....႐ုတ္တရက္ ေလေျပေလးတိုက္ခတ္သြားတယ္ ဖ်က္ကနဲသစ္ရြက္ေလးေႂကြက်သြားတယ္ ဖ်က္ကနဲဆို ႏွလံုးသားေလးလဲ ခုန္သြားတယ္
The end
Part2 is coming soon
#NoraHnintThitOo
#PerthSaintforever
#ဂစ္တာမွာလာနားတဲ့လိပ္ျပာေလး
YOU ARE READING
ဂစ္တာမွာလာနားတဲ့ လိပ္ျပာေလး
Romanceက်ေနာ္ဟာ သီခ်င္းေတကို သီဆိုေနရရင္ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးပါ က်ေနာ့္ရဲ႕ သီခ်င္းေတကို ခံစား်ပးႏိုင္တဲ့ ေကာင္ေလး သူဟာ က်ေနာ္သိပ္ခ်စ္ဂတဲ့သူ...... (Ae.....🖤🖤) က်ေနာ္ဟာ ေမေမ့ရဲ႕ အခ်စ္အတြက္ ဂုဏ္ျပဳမေပးႏိုင္တဲ့ သားတဦးပါ က်ေနာ္ ေမေမနဲ႔ ေဝးရာကို သြားပါရေစ...