Návšteva

3.6K 15 1
                                    

Upršané ráno . Dopadajúce kvapky na parapet ma dokázali prebudiť. Chlad ktorý prenikal do izby cez moje telo bol neznesiteľný. Donútil som sa vstať z postele a zatvoriť okno. ,,Hrozné počasie“ povedal som si unavene. Takýto flám sa už nesmie opakovať. Myslienkami niekde úplne inde som si zapálil cigaretu a dym postupoval po miestnosti až sa postupne vytrácal do priestoru. 
Konečne som sa prebral. Keďže som nemal raňajky zaistil som si ich u svojej veľmi dobrej priateľky jediným telefonátom. Samozrejme že to nebolo iba kôly raňajkám prečo som sa za ňou vydal. Cesta mi netrvala dlho a už som klopal na jej dvere. Privítala ma vrúcne v priesvitnej košieľke ktorá bola na môj vkus celkom odvážna. Nikdy som si nemyslel že by sa doma promenádovala v takomto niečom. Pristalo jej to. Jej dlhá tmavé vlasy zdobili krásnu štíhlu postavu. Prsia ako by ani nechceli ostať pod priesvitným negližé a jej zadoček sa pretŕčal okolo mňa. Toto som si stihol všimnúť pri servírovaní sľúbených raňajok. Vie čím ma vie dostať. Pravé anglické raňajky ktoré vie tak famózne pripraviť iba ona. Sadla si predo mňa a ja som sa zapozeral do jej zelených očí. Plné pery ktoré si oblízala ma priviedli do rozpakov. V ten moment som dostal chuť na niečo úplne iné a môžete mi veriť raňajky to veru neboli. Ako keby to tušila a začala si hladiť prsia. Dostala ma do rozpakov. Jedla som sa ani nedotkol a hneď som ju zdrapil za jej čiernu hrivu a začal ju vášnivo bozkávať. Jej ženská vôňa mi prenikala do nosa čoraz intenzívnejšie a omamovala ma. Toto ma nikdy neprestane baviť. Obaja sme sa stiahli na zem a pokračovali vo vášnivom zbližovaní. Jej ruky boli veľmi zvedavé a nebudem klamať moje tak isto. Tie pevne prsia a zadok ten si doslova pýtal zopár úderov. Veľmi dobre viem ako to má rada a ja som neváhal ani len chvíľočku a už som iba počúval jej sladké vzlyky. S nohavíc som vytiahol opasok ktorý mi už stihla rozopnúť. Preložil som ho napoly a jemne sním hladil jej guľatú prdelku. Tie bozky hovorili za všetko. Doslova žobronila o ten výprask remeňom. Neváhal som a pri vášnivých bozkoch som uštedril pár rán po jej zadku. Zreničky sa jej rozšírili a jemne ma kusla do spodnej pery. Po chvíľke pozerania sa do oči jeden druhému sme pokračovali bozkami. Jej zadok dostal ešte zopár rán a v jej očiach som sa objavili slzy. Odhodil som opasok nabok a obaja sme sa spojili v jedno telo. Nevnímali sme nič iné iba ten rytmus pohybu ktorý sa postupne blížil ku koncu. Ležali sme na zemi bez sil si vôbec niečo povedať a pot nám schol na našich nahých telách. Hladil som jej nádherné tmavé vlasy a dlho sme sa ešte chveli pohľadom do očí toho druhého.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 29, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nebezpečné známostiWhere stories live. Discover now