Sakın Arkana Bakma 1. Bölüm
31 Ekim Cadılar bayramıydı . Buenos Aires'te sokaklar tıklım tıklım doluydu . O gün herkes kendine özel kostümünü giymiş ve evlerden şeker topluyordu . İnsanlar çok heyecanlıydı , O gün gece yarısını geçince en çok şeker toplayana 1 Taç verilecekti . 1 Çocuk ve 1 yetişkinin arasında geçen konuşma ise şuydu :
Jackson : Evet bayım tüm şekeriniz bu kadarmı ?!
Tom : Daha ne bekliyordun ? Herkese bir şeker !
Jackson : Senin gibi ihtiyarlarla uğraşamam moruk .
Tom : Bana istediğini de ama böyle konuşarak insanlardan bir sürü şeker alamassın !
Jackson : Tabi tabi hadi gir içeriye ve ağla!
{Jackson gider . }
Tom kendi kendine konuşur :
Bu zamanın çocuklarıda hep böyle olur ! Hepsi terbiyesiz . Ama bizim çocuklarımız bizden çok korkardı !
1 Saat sonra saat 10'a gelmişti .
Laressa : Ah bu saat'te geçmek bilmiyor !
İzabella : Sakin olmalısın ... Elinde sonunda saat gece yarısı olacak .
Laressa : Evet , Ama şimdi hemen gelse daha iyi olur ! Çünkü , gecenin yıldızı ben olucağım .
İzabella : Bundan emin olma Laressa . Bu sokaktaki herhangi biri'de o Taçı alabilir !
Laressa : Ben bir yıldızım ve o taçıda alıcağım .
Phineas ve kardeşi Ferb sokağın bir köşesinde oturmuş Arkadaşları Jorge , Francesca ve Camila'yı bekliyorlardı . Çok geçmeden Jorge , Francesca ve Camila geldiler.
Saat 11:25 olmuştu . Ve yavaş yavaş herkes Phineas ve Ferb'ün evine geliyordu . Saat 11:45 Olduğunda Laressa lavobaya kadar gitmişti . Laressa maskeli bir kişi görmüştü , Bu kişiyi parti için kostüm giymiş biri sanmıştı. Laressa cadence'nin odasına gitmişti çünkü Cadence ondan bir şey istemişti . Laressa masaya oturmuştu . O yüzü tekrar gördü ve hiç komik değil ! dedi o sırada onun bir insan olmadığını anlamıştı . Korkudan ne yapacağını bilmiyordu . Hayalet ona tek bir söz söyledi oda şuydu : Sakın Arkana Bakma .
Laressa hemen arkasına dönmeden Cadence'yi aradı . Cadence gelmişti Laressa ona gözünü bağlamasını söylemişti . Cadence Laressa'yı gözü kapalı olarak aşağı indirimişti . Laressa ona başından geçenleri anlatmıştı ve saat gece yarısı olmuştu . Şekerler tek tek makineyle sayıldı . ve en çok şeker Laressa'nındı . Laserra sevinçten dönerken arkasını dönmüştü . O anda çok büyük bir sarsıntı oldu . ve herkes bayıldı .
Yazar : Doğa Çavuşoğlu
Yapım : DL Yapım
1. Bölüm Sonu .