Mira to zwykła dziewczyna, która może czymś zadziwić. Ma 17 lat i starszego o dwa lata brata Gideona (wiem dziwne imię), który ma 19 lat. Ma też najlepszą przyjaciółkę Lucy z, która zna się od piaskownicy (Lucy też ma 17 lat). Życie dziewczyn kręci się wokół szkoły, chłopaków i imprez. Mira wraz ze swoimi przyjaciółmi w szkole jest bardzo popularna, dlatego, że jej rodzice mają bardzo wysoki status społeczny. Jej ojciec, Paul Smith, jest znany i szanowanym politykiem, a jej matka, Anna Smith, jest znana projektantką modową oraz bizneswoman. Mira i Gideon już od dziecka byli więc uczeni, aby dążyć do celu i się nie poddawać za wszystkie skarby. Mira miała iść iść w ślady matki, a Gideon w ojcu, tak jak ich rodzice sobie to wymarzyli.
Wydaje się, że ma poukładane, szanowane i wygodne życie jednak czasami coś w sercu Miry i zamienia się ze spokojnymi dziewczynami w naturze prawdziwej buntowniczki .... Zapraszam więc na opowieści oczy Miry i życzę wam miłego czytania.
Od autorki:
Hej mam na imię Zuzia i mam 12 lat. Powiem wam, że napisałam na razie tylko prologa i tylko ten rozdział już mnie zmęczył, DOSŁOWNIE. To tylko pierwsza książka, którą naprawiłam i chcę się przyłorzyć, bo mam tę opowieść całkiem ciekawy pomysł. Najgorsze w pisaniu książki jest to, że zaczełam pisać i po kilku zdaniach miałam sto innych pomysłów. Mam nadzieję, że prolog wam się spodobał i zaciekawił historią. CHYBA że uda mi się napisać cześciej, ale ogólnie tylko raz. Z góry przepraszam także za błędy w tekście.