Kori Okami: Hikayenin ana karakteri olan Kori annesinden ses dalgaları ile ateş çıkarma babasından ise ay ışığında kurt güçleri almıştır. Sadece ay ışığı tenine değdiğinde bu güçleri kullanabilir. Sanat ile ilgilenen bu genç on yaşında arkadaşları ile bir kötüyü kahramanlar gelene kadar oyalandıktan sonra -her ne kadar onun fikri olmasada- kahraman olmaya ilgi duymuştur. Şimdi de A.U.'a girmek için uğraşıyor.
Minoru Takada: Kori'nin en yakın arkadaşı olan Minoru bitkilerin büyümelerini hızlandırabilir ve bitkiler ile konuşabilir ama bunu ne kadar çok yaparsa o kadar çok enerji harcar.
Sai Sakai: Çoğu hikayede olduğu gibi bu hikayede de ana karakteri takip eden bir kız karakter var ama bu Sai tatlı olduğu kadar tehlikelidir. Ailesinden miras kalan hava kontrolünü kullanmaktan çekinmez. Tabiki de Kori'den hoşlanıyor ama o bunu kabullenmiyor Kori ise bunu göremeyecek kadar kör.
Ryuu Hirata: Kendisi kahraman olmak istese de özgünlüğünün ona göre olmadığını düşündüğünden bu hayalinden vaz geçti. Arkadaşları ne kadar uğraşsa da kahramanlık bölümüne sokamadılar.
Bilmeniz gereken karakterler şimdilik bu kadar zaten diğerlerini animeyi izleyenler bilir. Şimdi bi kesin olucak ve kesin olmayacak aşık anlamında shiplere bir bakın.
Kesin olucak;
Dekuraka (Deku Uraraka)
Kamijiro (Kaminari Jirou)
Todomomo (Todoroki Momo)Kesin olmayacaklar;
Erkek X Erkek
Kız X KızArtık hikayeye geçebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM Kahramanlık Akademim
FantasyMidoriya ana karakterlikten kovulmuştur. Onun yerini alan kahraman benim uydurduğum bir karakterdir. Daha fazla bilgi ilk bölümde.