Present Mic:UA Giriş ve çıkış sınavına hoş geldiniz. Sınavın mantığı geçen yıla çok benziyor. Yine birilerini yenip puan kazanacaksınız ama bu sefer robotlar yerine gerçek kahramanlar ile kapışıcaksınız. 2, 3 ve 10-50 puanlık kahramanlar var. Tabiki UA öğretmenleri 10-50 puanlık. Öğretmenler ve siz lisans sınavındaki algılayıcıları takıcaksınız. Bu algılayıcılara herhangi bir şey ile 60N'luk bir kuvvetle çarparsa yanıcak. Sizinkilerin yanması elendiniz demek öğretmenlerinki yanarsa vuran kişiye yardım edecek ve vuran kişi on puan kazanacak. Öğretmenleri etkisiz hale getirmek ise 50 puan demek. Eğer savaşmak bana göre değil diyorsanız sınav bölgesi içerisindeki yaralıları güvenli bölgeye getirerek 1 puan kazanabilirsiniz.
Sai: Bu sene daha zor olucak.
Minoru: Öğretmenleri kendi tarafına çekersen olmaz.
Todoroki: Yada geçen yılki hatalarınızı yapmazsanız.
Sai flasback;
Robotlara doğru güçlü bir rüzgar uyguluyordum ama robotları kaldırmaya yetmiyordu. Bende tüm gücümle bir fırtına çıkardım ancak beklediğim gibi olmadı ve ben uçtum.
Minoru flasback;
Her duruma uygun bitki tohumu getirmiştim ancak bir sorun vardı. SU OLMADAN BİTKİLER BÜYÜYEMEZ!
Kori flasback;
20 puanla ilerliyordum. 3 puanlık bir robotu daha yendiğimde sarışın birinin de -Bakugo- onunla savaştığını görmemiştim ve onun puanını çalmıştım.
Sarışın oğlan: Önüme çıkma sokak köpeği!
Gündüz, güçlerimi kullanmamı sağlayan ay topuna atıldı ve onu parçaladı.
Sai: Bu sefer farklı olucak. Heralde 100 tonluk bir Kahraman yoktur.
Minoru: Yanıma su aldım.
Kori: Ay topu artık sadece yanımda uçmuyor ayrıca kaçadabiliyor.
Todoroki: İnşallah.
Kori'nin Gözünden.
Start verildi ve başladık. İlerlediğim bölgede gözüme bir yaralı ilişti. Durumu ağır değil gibiydi.
Kori: İyi misin?
Yaralı kız: Sayılır bileğimi burktum sanırım.
Kori: Yürüyebilir misin?
Kız: Hayır.
Onu kucakladım ve güvenli bölgeye doğru ilerledim. Ancak bir ses duydum. Sese döndüğümde hiç kimseyi görmedim. Biri bizi takip ediyordu. Rotamı güvenli bölgeden uzağa çevirdim.
Kız: Nereye gidiyorsun güvenli bölge öbür tarafta.
Kori: Takip ediliyoruz.
Ses yanımdaki binadan geçerken hızlı hareket ediyordu. Önüme çıkmayı planlıyordu. Başka bir sokağa saptım. Yine takip ediyordu. Bu sefer dönücek bir yer bulmaya uğraşmadan binanın içinden geçti. All-Migth -Çok şaşırdınız-! Bir yaralı taşırken savaşamazdım. Mecburen kaçtım.
Kız: Ne yapıyorsun? O All-Migth tarihin en güçlü kötüsü. Ondan kaçamazsın. (Kahramanlar kötü rolünde)
All-Migth flasback;
David: Bu zırh ile eski gücünün bir kısmını kullanabilirsin ama unutma bu eğitim için. Gerçek bir kötüye fazla dayanacağını sanmam. (Bu fanmade birde All-Migth'ın zayıf yüzünü kaslı bedeninde düşünün.)
Kori: Benim gibi manevra yapısında göreyim.
Bir köşeyi hızlıca döndüm ama All-Migth hiç hız kesmeden hatta hızlanarak dönü. Yaklaşıyordu, şansıma yol ayrımı vardı. Arka arkaya alevli ses dalgası gönderdim. Kendini korumak için durduğunda beni görmemesini umarak ayrımlardan birine girdim. Güvenli bölgeye uzak olana girdim ama o beni bulmadan kızı güvenli bölgeye getirdim.
All Migth: Rehberlik için saol.
Damm it. Arkamdaydı. Başka çarem yoktu savaşacaktım. Güçlü bir ses dalgası atmayı planlıyordum ama o heyacandan ufak bir şey çıktı ama oldukça hızlıydı. Bir anda algılayıcıya çarptı ve ışık yandı. Artık All-Migth bana yardım edecekti. Yinede zamanım azdı.
Kori: Kostümünün güç düğmesi nerede?
All-Migth: Hı? Yardımımı istemiyor musun?
Kori: Zamanım az ve puana ihtiyacım var. Güç düğmesi nerede?
Kostümünü kapattım yani etkisiz hale geldi. 61 puanla sınavı bitirdim.
Evde;
Akari (Annem): Ee sınav nasıldı?
Kori: Yorucu, uyumak istiyorum.
Akari: Bu gece dolunay var.
Kori: Umrumda değil.
Not: Kurt özgünlüğüne sahip olanlar dolunayda yataktan yeni çıkmış gibi enerjik olurlar.Akari: Sınıftakileri geçmek için çok çalışmalısın biliyorsun değil mi?
Kori: Evet, NE?!
Akari: Tebrikler bilmem kaç bin kişide 20. olmuşsun. Başka bir deyişle A sınıfının sonuncususun.
Annemin bunu nasıl öğrendiğini bilmiyordum ama buna benzer bir şeyi ilk yapışı değildi. Ev hanımı olsada bana göre bir gizli ajandı(!).
Akari: Şimdi biraz uyu babanın senin için planları var.
Ertesi sabah;
Endeavor: Eğer benimle çalışacaksan bana bir numaralı kahraman olabileceğini kanıtla!
Kori:(Amca T-T)
Bölüm burada bitti umarım beğenirsiniz. Hikaye ile animede bazı yerler uyuşmayabilir özellikle 4. Sezon ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM Kahramanlık Akademim
FantasíaMidoriya ana karakterlikten kovulmuştur. Onun yerini alan kahraman benim uydurduğum bir karakterdir. Daha fazla bilgi ilk bölümde.