Konečně Ame přišel do Ruskyho domu. ,,Tak vítej u mě doma." Přivítal ho Rusko s úsměvem. ,,Jejky máš to tu moc hezké ale mohu se zeptat proč máš mikinu když je takový horko ?" Zeptal se nechápavě Ame. ,,Já nooo" Rusko se nechtěl přiznat. ,,Prosím řekni mi to." Prosil Ame a doufal že mu to řekne.
,,No tak dobře." Řekl otráveně Rusko a vyslekl si mikinu. Ruce měl obvázané obvazy které byli ušpiněné od krve.
,,Tak spokojenej !" Zekřičel na Ameho a hodil rukama. ,,Cyka jau !" Cukl sebou Rusko když hodil rukama. Ame byl z toho že má Rusko obvázané ruce v šoku v hlavě si říkal dvě věty ,,Buď si to uděla sám nebo mu někdo ublížil."
Ame si dodal udvahu a přišel k Rusku blíž a zeptal se kdo mu to udělal. ,,Udělal jsem si to sám a ano řežu se a nevadí mi to !" Zakřičel
,,Rusky proč si to děláš vždyť to nemáš za potřebí nebo ano ?" Zeptal se smutně Ame. Rusko se nadechl a poviprávěl mu svůj život ,,I já jsem měl otce a byla to nejlepší osoba kterého jsem znal. Měl mě rád a já jeho. Byl na mě hodný a věnoval se mě jak jen mohl. Ale nemohl." ,,Pročpak rodina se ti musí věnovat když si ještě malí špunt ne." Ame chtěl Ruskyho rozveselit. ,,Jo ale otec byl pořád ve válce a pak p-pak." Rusko to nezvládl a rozbrečel se
,,Rusky neplač prosím, tvůj otec zemřel ve válce viď ?" Rusko přikývl a utřel si slzy ,,To bude dobrý Rusky neboj ja tu budu vždy pro tebe a nesklamu tě, mám tě moc rád a ty to dobře víš." Utěšoval ho a hladil ho po ušance. ,,Máš pravdu. A j-já tě taky mám rád. Rusko se na Ameho otočil a díval se mu přímo do očí. Ame se nedokázal udržet chytl Rusko za ušanku a začal ho líbat. Rusko sebou cukl a přemýšel že Ameho odstrčí od sebe. Ale rozhodl se že to neudělá. Usmál se a polibky mu začal oplácet. Pak sjízděl malinko dolů a udělal mu na krku cucflek. Ame si roho nevšim a uvědomli si co dělš,, Om promiň nedokazal jsem se udržet." Ame si připadal trapně. ,,Proč se omluváš vzdyť ehm." Rusko byl nervózní bál se říct pravdu. Ame byl velice zvědavý a vyptával se ho. ,,Neeee ja to neřeknu je to trapný." Rusko se začervenal. ,,Proč by to bylo trapný ? Hele já jsem se tolikrát ztrpnil." Rusko se začervenal a vyprskl se sebe . ,,Bylo to fajn." Usmál se. Ame zrudl a zakryl su rukama obličej a otočil se zády k Rusku a mlčel. Připadal si trapně a nechtěl he sebe vydat ani lůl slova. Rusku to ale přišlo blbí a tak šel blíž k Amemu. ,,Aaaaa kdo je tu lechtiví ?" ,,Ne Rusko ne ja jsem strašně lechtiví neeee." Rusko se přiblížil k Amemu. ,,Já tě zlechtám !" ,,Rusko ne prosím to neudělaš udělám cokoliv jen mě nech." Rusko se na Ameho usmál. ,,to máš blbí zlochtám tě ať se ti so líbí nebo ne." Ame zakopl o roh koberce a spafl.na zem ,,Ruskyy prosím jsem strasně lechtiví nedělej to." Ame se pousmál a držel se za břicho. Rusko si sedl vedle něk a zacal jo lechtat na břichu. Ame dostal záchval smíchu kopal nohama a prosil at toho Rus nechá. Po chvíli Rus Ameriku nechal. ,,Heh děkuju." Poděkoval Ame a stale ležel na zemi. Po chvíli si něco uvědomil. ,,Rusko ?" Zeptal se a vyděšeně se na něj podíval. ,,Já už bych měl být doma zapomněl jsme na to. ,,Nechoď ! Teda chci říct, dobře chápu jo už máš být doma chápu." Rusko sklopil hlavu a zesmutněl nechtěl se s Amerikou rozloučit. ,,Ty ty chceš aby tu jestě zůstal ?" Ameho to překvapilo nečekla že si ho Rus tak oblíbí. Rusko kývl a podíval se na Ameho psíma očima. Ameho to dojalo ale už musel být davno doma. ,,Rus, promiň ja opravdu musím otec bude nadávat a to se mi nechce poslouchat." ,,Tak dobře." Rusko kývl a šel vyprovodil Ameho ke dveřím. ,,Tak zase zítra" zeptal se a zčervenal. ,,Určitě Rusky." Ame se usmál a vykročil směr domů.
,,Ano !!" Zakřičel byl šťastný že viděl Ruskyho a že si ho Rus tak oblíbil. Ame byl chvíli zasněný. Ale najednou mu někdo sáhl na rameno ,,Zdravím." Usmála se na Ameho Japonsko. ,,Oj a-ahoj co tady děláš ?" Ameho přivítání trochu vyděsilo. ,,Jem jsem tě chtěla pozdravit, to nemůžu." ,,Ale můžeš jen spěchám !" Odvětil nepříjemným hlasem Ame. ,,Promiň bude to chvilička." Japonsko se začervenala. ,,Ne Japo už opravdu musím !" Zakřičel na Japonsko Ame a odstrčil ji. ,,pfft no tak běž !" Naštvaným hlasem odvětila japonsko.
Ame se dostal konečně domů a hned u dveří ho čekal otec Británie. ,,Můžeš mi vysvětlit kde si byl tak dlouho !" Zeptal se. Ame jen zavrátil oči v sloup a chtěl jít do svého pokoje. ,, Ne ne ne ne nejdřív mi řekni kde si byl." opět se ptal Brit. ,,Byl jsem u kamaráda, táto jsem dospělí už si můžu dělat to co chci. " Ano synu to je pravda ale pochop mam o tebe strach ani si mi nic neřekl." ,,Joo promiň už se to nestane." Ame zavrátil oči v sloup a naklonil hlavu. ,,Ahoj brácho." Přivítal ho Kanada. ,,Ahoj." Odvětil Ame
,,Ame co to maš na krku. " ,,C-Co tam mám. " Ameho to viděsilo a šáhl si na krk rychle utíkal do koupelny se podivat. Ale zastavil ho Kanada. ,,Ukaž ja se podívám. " ,,Ne prosím." Ame odstrčil Kanadu. ,,ježiš nedělej." Ame se nechal. ,,Pane bože !" Kanada se zasmál. Amerika mlčel bál se co příjde dál. ,,Ameriko ty tam máš cucflek !" Kanada se začal smát. ,,Sakra." Amerika se podíval an Kanadu. ,,Bratře opovaž se to říct jestli to řekneš jsem ve velķém průšvihu !" Kanada se na něj škodolibě podíval ,,Taaatoooo !" Kanada zakřičel. ,,Ano ?" Británie šel po schodech nahoru. Amerika by naštvaný ,,Ty blbče !" A bouchl Kanadu po hlavě. ,,Co se tu děje ? Nebijte se." ,,Táto táto Amerika..." ,,Ticho byť." ,,Uklidněte se !" Zavelel Británie a oba sourozenci ztichli. ,,Kanado řekni co se stalo." Podíval se na Kanadu. Kanada si odkašlal a zvedl se ze země. ,,Táto bratr Amerika.." Kanada se smál nedokázal ze sebe dostat ani jediný slovo. ,,Co s ním ?" Británie se podíval na Ameho. ,,Ne otče jsme v pořádku nic mi není. " ,,Tak proč si zakrýváš krk ? Hm ?" ,,Eeeeee jen tak." ,,Co tam máš ?" Jde blíž k Amemu. Amerika se nadechl a ukázal se. Británie jenom zamlaskal a nepříjemně se na něj podíval ,,Když se chceš líbat tak si dej pozor. " pak odešel . ,,Ty más holku. " Kanada se škololibě podíval. ,,Ne nemám. Byla to nešťastna náhoda a ted jdi chci být sám !" Ukázal na dveře. ,,fajn už jdu."
Amerika se lehl do postela a cítl se trapně. ,,To je den nejdřim Japan a teď tohle...a ja si toho vůbec nevšim...uugh. Zatřepal hlavou a lehl si do postele."to je jedno však ja se zase s Ruskym uvidím hned zítra." Usmál se a hned usnul
ČTEŠ
RusAme Love story CountryHumans
RomanceExistuje svět. Svět krerý je jiný než ten náš. Liší se tím, že v něm nejsou státy ve kterých žijí lidé, ba naopak v tomhle světě jsou státy lidmy a říká se jim CountryHumans. Prožívají radosti a strasti, přátelství, nenávist a někdy i lásku. Pravou...