Povestea lui Issun Boushi

22 0 0
                                    

Acum foarte mult timp... un cuplu de tineri Japonezi ce nu puteau avea un copil...  i-au implorat pe zei sa le dea un urmas, chiar daca ar fi fost mic cat o neghina. Dupa aceste rugaminti s-a nascut Issun Boushi,un copil in miniatura,care avea insa mult curaj. La 15 ani a calatorit pana in Kyoto,ducand cu sine un castron cu orez,un betigas si un ac. A calatorit de-a lungul raului,folosind castronul drept barca si betigasul drept vasla. Când a ajuns la destinatie,a lucrat in casa unor nobili, devenind o persoana importanta pentru familia lor.Intr-o zi, a insotit-o pe frumoasa fiica a nobililor la templu,insa pe drum au fost atacati de doi oni gigantici(oni-peronaje din folclorul japonez care se aseamana cu demonii.)Issun i-a infruntat si a resuit sa o protejeze pe fata. Unul dintre demonii l-a inghitit pe Issun. In pantecul creaturii , acesta scoate acul si il intepat in stomac. Acesta a reusit sa iasa si,cu micul sau ac reuseste sa-i scoata ochiul celuilalt oni. Demonii au fugit, lasand in urma lor un ciocan fermecat. Issun si fata au lovit amândoi pamantul cu ciocanul punandu-si fiecare cate o dorinta. In clipa urmatoare, Issun, ajunge la dimensiunile normale varstei sale si s-a transformat intr-un samurai.Cei doi se indragostesc si se casatoresc.

*

Dupa putin timp, Issun si frumoasa sa sotie, vor avea doi copii ,Zumi si Yumi. Echilibrul familiei este distrus atunci când o femeie, cu pielea alba si par lung negru,apare si il seduce pe Issun. Acesta fuge de acasa impreuna cu femeia misterioasa,in toiul noptii,cand toata lumea dormea. Cei doi parcurg un drum destul de lung pana când ajung la o cabana parasita din inima unei paduri intunecate.Acolo femeia il intreaba zambind ...

- Issun,esti fericit?
Parea putin nedumerit de întrebarea acesteia.

-Bineintels ca sunt fericit. Ma bucur foarte mult sa fiu cu tine,chiar aici. Dar, nu-mi pot lua gândul de la copii.

Zambetul femeii dispare, iar, in locul acestuia apare o grimasa urata. Femeia se intoarce cu spatele la Issun lasandu-si parul negru sa-i acopere intreg spatele.

Issun putea simtii cu un fior rece ii traverseaza sira spinarii. Intreaga coliba incepe sa se raceasca rapid. Pielea femii,acum, se face din ce in ce mai alba.

Picioarele acesteia se desprind usor de pamant si raman suspendate in aer. Corpul lui Issun, pur si simplu, intepeneste. Femeia se intoarce cu fata la el si se aproprie din ce in ce mai mult,spunand..

-Eu sunt Yuki Ona, femeia zapezilor. Obisnuiesc sa caut barbati infideli ca tine pentru a-i pedepsii pentru ca nu stiu sa pretuiasca ce au primit deja. Dar, tu, Issun, esti un om bun. Am apreciat mult când mi-ai spus ca iti vor lipsii copii. Acest lucru m-a facut sa-mi fie mila de ei. Pe ei ii voi cruta.

Acum, fetele lor erau foarte apropiate,iar Issun putea simtii cum valuri de aer rece ies din miscarile Onei.

- Dar pe sotia ta, nu. Din cate am vazut, nu-ti este atat de draga,din moment ce ai vrut sa fugi cu mine. Sa nu-i superi niciodata pe copii si sa nu cutezi ca cineva sa afle de existenta mea, altfel am sa vin si am sa te ucid.

Yuki Ona pleaca,lund cu ea si acel frig naprasnic. Dupa ce Issun isi revine din soc, se grabeste spre casa unde o gaseste pe sotia sa inghetata,iar, pe copii, ii gaseste in siguranta, in patul lor.

Atunci, Issun Boushi,jura ca va omori toate fiintele demonice pe care le va intalnii, pentru ca astfel de lucruri sa nu se mai intample,niciodata.

Issun nu mai sta pe ganduri.  Decide sa-i duca pe copii in locul unde acesta  a crescut pana la varsta de 15 ani. Odata ajuns,afla ca Tatal sau murise. Pe copii i-a lasat doar in grija mamei sale care era foarte fericita pentru ca, intr-un sfarsit,isi cunoaste nepotii.

Blestemul din JaponiaWhere stories live. Discover now