-ZEYNEP YILMAZ-
Ben Zeynep! Zeynep Yilmaz. 21 yasinda iken hayati mahvolan Zeynep! Oysa ne hayallerim vardi su Istanbul'da. Ama hepsi kul olup yok oldular. Bir gun... Bir gun isten eve gelirken, saatte baya gec 23:00 miydi 00:00 miydi bilmiyorum. Yolumu 3 sokak serserisi kesti. Once para falan istediklerini dusundum. Ama niyetleri bam-baskaymis. BENmisim! Cok direndim, ylvardim, hungur hungur agladimda, ama bir faydasi oldu mu? HAYIR! Bana tecavuz ettiler. Ucude. O gece benim oldugum gece olmustu. Ama beklemedim bir sey oldu. Hayata dondum. Hayata beni
BEBEGIM
dondurdu. O'na hamile oldugumu duydugum ilk gun okadar kotuydum ki. Gunlerce,, haftalarca agladim. Bunun ona zarar verdigini bile bile. Aldirmak mi? Aklimin ucundan dahi gecmedi. Melislede bu yuzden oyle bir kavga ettik ki. O gunden bu yana gorusmuyoruz.
Flashback
Melis: Ne demek hamileyim ya? Nedemek! Hemen gidip aldiriyorsun bu seyi! Tecavuze ugradin ya sen!
Zeynep: Her seferinde tecavuze ugradigimi basima kakma istersen!!! HI?!!! Ayrica ben bebegimi doguracagim Melis! Buna sende dahil hic kimse engel olamaz!
Melis: Senin kafan karisik! Yok yok sen mantikli dusunemiyorsun cunku!
Zeynep: Melis! Ben mantikli dusunuyorum! Babasi her kim olursa olsun, onun annesi benim! Ve bu bebegi doguracagim! O'nun hic bir gunahi yokken yok edemem o'nu! Bunu kendi parcama yapamam! Simdi eger karsi cikarsan kapi orada! -diyip elimle kapiyi isaret ettim.
Melis: Peki, peki gidiyorum! Ama emin ol bir gun pisman olupta omuzumda aglarsin! -dedi ve cekti, gitti. Madem bana destek yerine kostek oluyor yanimda isi yoktur arkadas! Ben kim ne derse desin bebegimi doguracagim. Yagmur bana karsi cikmadi en azindan. Canim dostum benim, kardesim!!!
Flashback son
Iste boyle... Benim cehenneme donen ama beni o cehennemden sokup atan bir bebegim var. Dogurmak icin gun sayiyorum denebilir. Mahsus cinsiyetini ogrenmedim doktorumdan, surpriz olsun istedim. Ama her hafta gittigim kontrollerden nekadar saglikli oldugunu biliyorum. Bu beni acayip cok heyecanlandiriyor. Yagmur benden heyecanli denebilir. Selimle evleneli 13 ay olmasina ragmen tik yok onlardan. Yagmur bu durumdan dolayi uzgun, belli etmemeye calissada ben can dostumun tek bakisindan anlarim. Selim desen, kendi havalarinda takiliyor iste.
Zeynep: Ohhh mis gibi kokular geliyor! Ne yaptin canim ya? -diyorum mutfaga girerken. Yagmur ocagin basinda yemek yapiyor.
Yagmur: Sana bir seyler hazirliyim dedim.
Z: Harika dusunmussun, benimde karnim acti ufaklik bir hayli obur olacak galiba :D
Y: Annesinin kizi yada oglu :D Sahi Zeynep ya niye boyle surprizlere kalkisiyorsun sen? Senin yuzunden bende ogrenemiyorum! MEraktan orta yerimden cat diye catlayacagim!
Z: Sitemde edermis :D -diyip makas aldim yanagindan -Ne yapim? Icimden oyle geldi.