Kerem Bey ile biraz daha sohbet ettikten sonra yanimiza Yagmur geldi. Cikis islemlerini hallettigini veartik gidebilecegimizi soyledi. Bende cantami ona verip Mayra'yi kucagima iyice yerlestirdim.
Z: Kerem Bey? Eger isterseniz telefon numarami verebilirim. Konusmak herzaman iyi gelir.
K: Tamam olur.
Yagmurdan kagit ve kalem alip numarami yazdim ve Kerem Beye uzattim. gercekten durumu cok kotuydu! Konusmak isterse ben konusurum hep.
Z: Neyse biz gidelim artik. Istediginiz zaman arayabilirsiniz.
K: Gorusuruz.
Yanindan ayrilip asansorle zemin kata indik. Yagmur arabasini parketmis, ona binip yola koyulduk.
-
Eve girince Mayra'yi odama cikartip yatagima yatirdim, dusmesin diyede etrafina yastiklar koydum ve uzerini zevkle ordugum battaniyeyle orttum. Son bir kez ona bakip ve bebek telsizini kontrol edip ciktim odadan. Salona Yagmur'un yanina indim. Iki kadeh cay yapmis. Canim benim yaa :*
Y: Su Kerem miydi neydi. Neden bukadar yakiin davrandin ona anlamadim.
Z: Yasadiklarini bilsen sende oyle yapardin.
Y: ne yasamis ki?
Z: Bosver ya sonra anlatirm, uzun hikaye hem.
Y: Ya Mayra cok tatli dimi?
Z: Annesinin kizi :D
Y: Hahahah ama sahi sana benziyor sanki.
Z: Bilmem, benziyordur heralde :)
Y: Sen muhtesem bir insan, muhtesem bir annesin. Biliyorsun degil mi?
Z: Zamanla anlayacag-
Diyemeden bebek telsizinden Mayranin sesini duydum. Acikmis olacak ki uyanmis melegim. Hizlica salonun merdivenlerinden odama ciktim. Ellerini ve ayaklarini kipirdatiyordu. Yavasca yastigi yanindan cekip aldim ve Mayrayi kucagima yerlestirip emzirmeye basladim. Acikmisti evet, hemde oldukca cok. Bu benim evde ilk emzirmem. Cok degisik ve yasamaya deger bir duygu. Eliyle tutmaya calisirken emiyor. Bir sure sonra birakti ve gozlerini tekrar yumdu. Bende yataga geri yatirip yastigi yanina koydum ve uzerini orterek odadan ciktim. Cikmamla telefonumun calmasi bir oldu.
Z: Alo -dedim hafif kisik sesle.
K: Rahatsiz etmiyorum umarim?
Z: Kerem Bey? Yok ne rahatsizligi, bir sorun yoktur umarim.
K: Yok cok sukur. Ben sadece.. Nasil desem? Siiznle konusmak bana oldukca iyi geliyor. Eger uygunsaniz bir yerlerde bir seyler icelim mi?
Z: Bilmem ki, yani Mayra var. Ama aslinda onu Yagmura birakabilirim.
K: Isterseniz gelsin oda yani Mayra. Sorun degil benim icin.
Z: Yok ya daha 2 gunluk cocuk, hasta falan olur. Ben onu Yagmura birakip yarim saatligine gelirim.
K: Peki :) ben sizi Alice Kafede bekliycem ordayim zzaten.
Z: Tamamdir 15 dakikaya oordayim.
K: Gorusmek uzere.
Telefonu kapatip salona indim. Yagmura Kerem Beyle bulusacagimi soyleyip evden ciktim. Umarim Mayra fazla yaramazlik yapmaz. Zaten yapamaz cocuk uyuyor sadece. Uf neyse Yagmurun halledemedigi is mi var Allah askina? Bir taksi cevirip atladim.
Istikamet : Alice Kafe, KEREM BEY!
BOLUM SONU
BILIYORUM KISA BOLUMLER YAZIYORUM AMA OKULDAN ANCA VAKIT BULUYORUM. BU ARADA ARTIK HER BOLUMU BIRINE ITFAF ETMEK ISTIYORUM. YORUM YAPARSANIZ COK SEVINIRIM VE YORUM YAPANA ITFAF ETMIS OLURUM. IYIKI VARSINIZ * MUAHHHHH :*