Sabahın yüzüme vuran güneş ışıklarıyla uyandım. Şaka lan şaka annemin "İLAYDA KALK DERSHANEN VAR GEÇ KALMA ZATEN HEP GEÇ KALIYOSUN BİR GÜN DE ERKEN GİT BE..." Bağırışlarıyla uyandım Ah keşke annem sussa hiç konuşmadığım halde anneye saygısızlık yapılmaz diyor?! Bugün pazar ama ben dinlenemiyorum WTF? işçiler bile pazar günü tatillerini yapıyor ben yapamıyoruuuuum -,- Düşüncelerimden annemin söylenişlerini duymamışım tabiki neyse hemen mutfağa yöneldim iki lokma atıştırdıktan sonra altıma bir siyah tayt ve içime beyaz uzun atletlerden giyip Üstüne Gri salaş bir tunik giymiştim sırt çantamda sarı olduğundan uyumlu olmuştu. Evden çıktım ve kulaklığımı takıp Telefonumdan "Artic Monkeys - Do I Wanna Know" açıp dershanenin yolunu tuttum Dershanede sınıfıma her zamanki gibi uykulu olarak girerken kimi gördüm? BUĞRA. Oha lan yuh çüş noluyo lan bugün ayy Allahım ya rezil olursam? Olmam ya olmam dimi ? yoksa olurmuyum? Olmam olmam. İç sesim o kadar fazla konuşuyorduki kendimi bıçaklamak istedim.
Derse girdiğimizde sanki her şey farklıydı benim yanıma "Kanka nasılsın ya? sendemi bu sınıftasın oo çok iyi" demesiyle böğrüme bir ağrı saplandı. Anlatamayacak akdar çok ağrıyordu ama gülümseyerek " Evet bende bu sınıftayım hoşgeldin." Biraz bekledikten sonra nefes vererek " Kanka" dedim. O da gülümseyerek yanımda oturdu.İlk defa böyle birşey yaşıyordum aşık olmuştum. Ve gerçekten onun bana Kanka demesi çok koyuyordu. Neyse öğretmen sınıfa girdi ve bize "Okulların açılması şerefiyle adalara gideceğiz. BEDAVA. " dedi. OKULLARIN AÇILMASI ŞEREFİYLE Mİ? WTF? Buğra bana sordu "İlayda sen gidecek misin?" Anında cevap verdim. Artık neden anında cevap veriyosam " Bilmiyorum ya, sen gidicek misin?"
B: Sen gidersen giderim.
İ: Gelirim ya gelrim valla gelirim sende gel yalnız kalmıyım.
ben niye böyle konuşuyorum oğlum? Neyse ders bitişi eve doğru giderken kulaklığımı çıkarmıştım. Belki konuşuruz diye. Ama ne oldu ? Konuşmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİM VE SEN
Teen FictionSiz hiç aşık oldunuz mu? Ben oldum ve evet güzel yanları bana denk gelmedi. Bana hiçbir zaman olumlu yön gelmezdi. Benim adım İlayda. Tabiki her insanın hayatında olduğu gibi benimde en yakın arkadaş grubum var, vardı. Gizem, Can, Emir ve en sevdiği...