W sumie postanowilam napisac pierwszy i ostatni rozdzial, bo zostalam oznaczona przez kilka osob, a nie wypada to olac wiec bede kontynuowac (?) i jednoczesnie zakoncze ta nominacje.
Przepraszam za jakiekolwiek bledy.
Zostalam nominowana przez Moochimoonie
1. Internetowa, w prawdziwym zyciu nie mam nikogo.2. Brazowy
3. Jezeli chodzi o to, ze chcialabym aby zyla w prawdziwym zyciu to Jurji z YOI.
4. Ba, marzenia gowniarza.
5. W zasadzie nie mam ulubionych wiec nie pierdolne.
6. Kolacje.
7. W lipcu przeprowadzilam sie z miasta do mniejszego miasteczka? I mean to nie jest wies, to jest bardziej takie malutkie miasteczko.
8. Mam.
9. Moja chwilowa dusza artystyczna, ktora spierdolila razem z checia do czegokolwiek lmao.
10. Tak.
11. Brzoskwinia, kawa, wanilia.
12. Chyba od 2017? Nie pamietam.
13. Niegazowana.
14. Oczywiscie, ze tak.
15. Nanbaka.
16. Naruto... I chyba tyle? Nie bylam jakos bardzo wybredna jesli chodzi o anime.
17. Nie mam.
18. 20? Nie mam pojecia XDD
19. Wakacje sie skonczyly.
20. Uh, kazdy jest wspanialy na swoj wlasny sposob.
21. Nie pamietam 🤷♀️
22. Kpop, rap.23. Tak, gardze tym ale coz.
24. Mam.
25. Twitter.
26. Lucyfer.
27. Nie mam.
28. Nie ogladalam go akurat.
29. Uh, nie wiem.
30. Mam.
31. Mam.
32. "nikt nie powiedzial, ze wodka ma smakowac jak truskawkowy banan."
33. Lubie.
34. 2-3 w nocy w wakacje, 23-00 w roku szkolnym.
35. Nocny marek siema.
36. Zima.
37. Sama jestem nastolatka wiec XDDD ale niektorzy to patologia wiec no.
38. Mam.
39. Narzekanie na zycie no nie wiem co jest moim hobby jakos poswiecam czas kilkoma rzeczom jednoczesnie i nie potrafie okreslic czegos konkretnego.
40. Oh, zapomnij.