- Някога чудел ли си се какво е да си дявола?
- О скъпа опасявам се,че отговора ми няма да ти се струва реалистичен.
- Луцифер по дяволите спри да си говориш с децата.
- Извини ме малко човече.
Станах от удобния си кожен диван и се фокусирах върху ядосаната фигура стояща пред мен как стигнах до тук? Името ми е Луцифер светлоносеца и съм принца на ада реших да си взема почивка и да разгледам човешкия свят, не си задавайте въпроси знам,че не сте чели Библията.
- Слушаш ли ме изобщо?
- Истината ли?
- Ъх Мадона те чака има въпроси.
- Ооо интересно.
Запътих се към долния етаж където главно беше клуба ми силната музика ме посрещна както и вече полу пияните гости видях Мадона до бара и седнах до нея.
- Ето те!
- Знаеш няма как да избягам.
- Искам да те питам след като ми помогна с кариерата всъщност аз продадох ли душата си на дявола?
- Зависи как го приемаш скъпа.
- Значи Да?
- Определено е да.
- Мисля,че ще трябва да си ходя.
- Да те изпратя?
- Да благодаря.
Излязох ме извън бара и прегърнах Мадона за чао все още изглеждаше несигурна хората винаги са били такива искат да са лоши а после се разкайват преди да успея да кажа каквото и да било някаква черна кола премина и започна да стреля по нас Мадона падна на земята естествено мъртва а аз проследих шокирано вече изчезващата кола.
- Мамка му!~
- Луцифер детектив Чон Чонгкук работя по случая имам няколко въпроса.
- Изпращах я и мина някаква черна кола и буквално ѝ видя сметката.
- Как оцелях те след толкова много куршуми?
- Плюса да си безсмъртен.
След въпросите детектива ме видя с онзи поглед "Сериозно ли" и написа нещо в тефтера си и ме остави огледах се трябва да разбера кой е убил Мадона и защо?....
YOU ARE READING
LU₡ł₣EƦ
FanfictionВ началото Луцифер бил изгонен от рая и принуден да оправлява ада завинаги....... до като не реши да си вземе почивка. ∆базирана на сериал∆