🌈🐰🐣🌈
Şuan bu olaylar yaşanmamış olsaydı burada iki görsel görmeyecektiniz, bir tanesi doğum günü kutlamasından bile değil :")
Açıkçası yıkıldım ayaktada değilim, çünkü şuan yatıyorum ĞQMSNXHQKSNSHJWMWİaçamlsld
Komik değil biliyorum :"Neyse 1. Görsel de Jungkook' un söylemiş olduğu sözler..
arkadaşlar tamam mal olun ama bu kadar değil yaw.Çocuk açık açık o zamanlar bunu bildiğini anlatıyor (jimin' in kendisinden hoşlandığını).
Ona nasıl davrandığını günümüze bakarsak zoru oynayamıyor çünkü sevgililer doğal olarak.Yani kabullenişe geçmiş, hemde kendisi de sevdiğini kabul etmiş xd
Neyse 2. Görselde jimin zaten video da zorla gülmüş, önceden ağladığı bariz zaten..
İnsanları keşke suçlamasanız, iftira atmasanız ve yalan söylemeseniz.
Siz kimsiniz ki başkasının adına konuşup yalan haber yayıyorsunuz?
Jimin videoyu çeken hayrana çek ama atma demiş atmış hayran, ah jimin sen masum saf ve narinsin bunların olacağını tahmin edemeyecek kadar iyi kalpliymişsin meğer.
Orada oyun oynuyorlar kaybeden vuruyor falan ve bu oyun korede meşhur bir oyun, ancak yanlış lansedilmiş işte başka olanaksız ve asılsız yalanlar atılmış çocuğa zaten yalan atanlar da itiraf etti..
Çocuğun sarhoşluğundan yararlanıp bunları yapmışlar.
Çocuk gay bara ya da bara gidemez mi herkes yapıyor bunları?
Oyun oynamış eğlenmiş sonra da arkadaşıyla (erkek) çıkmış gitmiş.
Bu iftiradan beslenenler de jikook real değil diyorlardı, ne yani eğlenince bunlar mı oluyor?
PF çok malsınız lan qpdndhwjçsdjjd
Neyse çocuk üzülmüş normalde gözleri kısılır mutlu olunca ama burada öyle değil, neyse bir doğum gününün daha içine sıçtınız iyi günler.
Umarım jimin ve jungkook beraber iyi vakit geçirir kutlama yaparken 🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOOKMIN MOMENT, ANALİZ VE KOOKMIN HAKKINDA HERŞEY BEBEKLERİM...( 2.)
RandomKİTABIMIN 1. Sİ BİTTİ, 2. KİTABIMDAN DEVAM EDİYORUM. BURADA JIKOOK ANALİZLERİ VE MOMENTLARI OLACAK~