Rebel

159 18 2
                                    


   Taehyung, yatakta sinirli bir halde kollarını göğsünde birleştirmiş, bağdaş kurarak oturuyor. Hayır, yani kime desen inanmaz! O - uyumadan önce banyoya gitmeme gibi bir karar alabilen asi isyankar ve rapçi. Neden herkesin yaptığı şeyi yapmak zorunda? Sonuçta bugün çok yoruldu ve duşa da sabah girmişti, o yeterli değil mi? Evet, sonra röportaj, kırmızı halı, tören, performans,... gerçekleşti. Ama bu, "Pissin ve kokuyorsun, en azından bir su dök" diyerek yatağa almamak için yeterli bir neden değil. Kötü hyung. Ve hiç de kokmuyor, öyle, hafif bir koku belki... Şimdi de inadına yıkanmayacak.

- Domuzcuk, öylece oturacak mısın? Yoksa duşa gideceksin ve yatacak mıyız? - Hoseok, havluyla saçlarını kurutuyor, Taehyung kırgın olsa da saç uçlarından düşerek boynuna doğru süzülen damlaları dikkatlice izliyor.

- Oturacağım, - Taehyung'un şişirilmiş yanakları ve büzülmüş dudakları Hoseok'u eğlendiriyordu

- Nasıl istersen, - Hoseok, havluyu sandalyeye asıyor ve yorucu bir gün olduğu için yorgana rulo gibi sarılarak uyuyakalıyor.

    Gece 3 civarlarında Hoseok, banyodan gelen su sesini duyuyor, on dakika sonra da yatak ikinci bir kişinin ağırlığıyla çöküyor ve sıcacık Taehyung arkasından sarılıyor. Hoseok, gözlerini açmadan gülümsüyor, dönüyor ve yanağından öpüyor.

- Asi, - Taehyung'a sarılıyor ve küçük olan 'Taehyung-ie, kendi istediği zaman yıkanır' diye homurdandığında sessizce gülüyor.

Rebel || VhopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin