1.

17 1 0
                                    

Marinette

Ráno som sa zobudila na môj budík, dneska je ten deň kedy idem s Lukou a s rodinou do Anglicka. Strašne sa teším.
Išla som ku svojej skrini a vybrala som si niaky náhodný outffit.

Potom sa len Tikki schovala do môjho saka a išla som dole kde už mi moja mama dala na stôl raňajky a môj oco balil ešte posledné veci.

V škole som sa rozlúčila s kamarátmi a aj s učitelkou.

Po škole som išla k Mistrovi Fu. Musela som vrátiť mirákulum. Rozlúčila som sa s Tikki a dala si dole naušnice. Dala som ich Mistrovi a potom sa spýtala či má za mňa náhradnú Berušku. On povedal že má a ukázal mi dalšie naušnice podobné k mojim. Poďakovala som Mistrovi a potom som išla domov kde ma už čakali rodičia a aj Luka.

Ďalší deň

Naty
Takže...nový domov. Vždy som chcela bývať v Paríži. Zastavili sme pred veľmi peknou pekárňou. Moji rodičia boli pekári tak sa tešili.

Po niekoľkých dní sme mali úplne iný dom. Ja som mala zelenú izbu s čiernými packami. Preto lebo som veľká faninka Čierného Kocúra. A nakoniec som si nalepila po celej izbe fotky a plagáty Kocúra. Potom keď som bola hotová išla som na môj mačací balkón. A pozerala som sa na oblohu. Potom som počula len tiché "Ahoj..." a hneď som vedela že to je Kocúr.

New LadyBug Where stories live. Discover now