1.Bölüm Nasıl Tanıştık?

6.8K 8 0
                                    

Cinsellik konusunda her zaman farklı bir insan oldum. Bunu ilk cinsellik deneyimimi bir kızla yaşadığımda zaman anlamıştım bende farklı olan birşey vardı yaşım çok küçük olmasına rağmen bu duyguların bende hissettirdiği hazlardan o kadar cok hoslanmistim ki su an 24 yasındayım ve hala ayni hazzi almaktan vazgeçemiyorum hatta onu cogaltmak icin her seyi denemeye acığım. orgazmın beni ulaştırdığı o mutluluk cennette olmak gibi. hayatım boyunca vazgeçemediğim yarrak sevdası dillere destan olmus ve diller destan gibi boşalmalar yaratmak için çalışır hale gelmişti. Bugün geldiğim noktada cinselliğe çok farklı yaklaşan biriyim ama birşey eksikti. Bana benim gibi biri lazımdı tokatla beni dediğimde yüzüme canın açımasın diye bakacak biri değildi benim sahip olmak istediğim kişi. Ruhumla narince aşkla sevişmeli ama olay tenim olunca bedenimle savaşa girecek ve oraların tek sahibi olacak bir erkekti aradigim. Ve onu bulmuştum. Bu şekilde denemek istediğim birçok şey beni bekliyordu ve benim gibi denemek için hevesle fanteziler tasarlayan bu düşünceleri konuşurken bile bir anda deliler gibi azıp sevişmeye durdurak bilmeden sevişmeye devam eden bir çift olmuştuk.
Yine fantezi dünyamızın içinde kaybolduğumuz gecelerden biriydi. Uzun sürelerdir aramızda karar vermeye çalıştığımız swinger partilerine katılma düşüncemiz artık iyice karşı koyamadığımız bir arzu haline dönüşmeye başlamıştı. Bunun üzerine indirdiğimiz bir uygulamaya üye olarak arayışımıza başladık. Yaş ortalaması olarak bize yakın cıplaklıķlarında bizim kadar rahat doyumsuz azgın bir çift arıyordum. Ama saatler ilerledikçe kafamdaki gibi bir çift bulamayışımız kriterlerimi aşağı çekmeme sebeb oldu. Sonra telefonuma bir eşleşme bildirimi geldi. Açıkçası beklentisiz ve ümitsizce bakmıştım ama yazanlar türk değillerdi. Ardından hemen bir mesaj geldi: ' Eğer isterseniz size sevgilimle fotoğraflarımızdan atabirim, tanışmak ister misiniz? '

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Cesaret Kırıcı imtihan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin