Prolog

151 17 11
                                    

Autorul P.O.V.

~În trecut~

-Katherina! Ce ai de gând să faci? o întreabă domnul Will, mergând pe urmele ei.

- Am de gând să îmblanzesc acest armăsar sălbatic, fie că vrea sau nu! spune aceasta încrezătoare, întorcându-se spre domnul Will.

- Katherina! Ști bine că acest armăsar e periculos! spune domnul Will îngrijorat pentru doamna Katherina, arătând spre boxă calului undeva în capătul hambarului.

- Will! Nu te mai îngrijora atât! Chiar dacă sunt în vârstă, am fost cea mai bună la îmblânzit și călărit cai, și sunt sigură că sunt la fel de bună și acum! spune ea încrezătoare mergând spre boxă, armăsarul sălbatic, negru cu stea albă în fruntea.

- Katherina! strigă domnul Will în urma ei, acesta se întoarce către dânsul
-Să ai grija! Mă duc după echipament! continua acestă și pleacă să i-a echipamentul.

Doamna Katherina pornește mai încrezătoare spre boxă armasarului care necheza nervos! Acesta ajunge numai decât în dreptul boxei, punandu-şi mâna pe poarta acesteia și se uita lung la armăsarul care se agita că o rama pe uscat în cei patru pereți solizi.

- Asculta aici, eu voi deschide boxa şi tu o sa fi un armăsar cuminte care mă v-a lăsa să te calaresc! Bine? spune doamna Katherina amasarului sălbatic din boxă, acesta neghează nervos, dar rămâne nemişcat.

Doamna Katherina deschide încuiatoarea porți boxei, vrând să o deschidă, însă nu apucă căci armăsarul sălbatic a deschis-o înaintea ei și a luat-o la goană, doamna Katherina crezând că îl poate opri, l-a prins de capastru, însă a fost o acțiune proasta din partea sa, deoarece mână i sa blocat pe capastru, armăsarul a luat-o la goană cu ea, târâind-o prin tot hambarul cailor și lovind-o din plin, de ușile acestuia, lăsând-o inconștiența, el continund să fugă pe unde vede cu ochii...

°•°•°•°•°•°•°•°•~dupa ceva timp ~•°•°•°•°•°•°•°•°

Zile au trecut şi s-au transformat în săptămâni, săptămânile în luni și lunile în ani! Au trecut ani de la accidentul pe care la avut doamnă Katherina cu armăsarul sălbatic care acum are 3 ani și a fost numit Tunet.

Acest nume Tunet vine de la agitația, puterea, dar cel mai important, cat poate fi de periculos! Nimeni de la acel accident, nu sa mai apropiate de el, închizându-l în boxa lui, fiind interzis că cineva sa se mai apropie de el!

Doamna Katherina a trecut printr-un șoc puternic, ea ne mai putând să călătorească vreodata vrun cal! Deși îi era foarte greu acesta idee trebuia să o accepte... Ar fi trebuit să îl asculte pe domnul Will, dar nu a făcut asta, să încăpățânat și acum trebuie să plătească consecințele, ne mai putând niciodată sa călărească...

Era cea mai bună, avea mii de premii și medalii, așa era familia ei, o campioană și de când se știe toate gradele ei de rudenie au călărit și îmblînzit cai, de la mama, bunica și străbunica ei, toate au fost campioane și aveau mii de premii, medali și concursuri câștigate... Familia ei era în fruntea campionilor la călărie, avea chiar și niște cizme de calarie pe care le dădeau din generație, în generație, urma să le de-a fiici sale... Dar fiica ei nu a vrut așa ceva, ea ii plăcea matematica și învața foarte bine, voia sa fie matematiceană, așa că a fugit, că să își trăiască visul...

Doamna Katherina a deschis o academie de călărie dupa accident, chiar dacă nu mai putea să călărească, măcar să instruiasca copii care să devina campionii la asta, și unuia din ei să îi da cizmele de călărie ale familii sale, ducând tradiția mai departe, chiar dacă avea să nu fie din sângele ei. Domnul Will în aceşti ani a decis să plece de la ferma doamnei Katherina, deoarece acesta susținea că ea uitase toate regulile de baza în a îmblînzi și călări un cal, ceea ce la determinat să plece.

Doamna Katherina mereu a fost dură și strictă chiar și cu propria fiică! De acea fiică ea a fugit, acesta ia interzis să fie matematiciană, pe cand doamna Katherina voia fie călăreață și îmblanzitoare de cai, că ea și stramoasele ei, o campioană!

Așa că a fugit din orașul ei la 18 ani, tocmai în Franța din Italia și a muncit din greu să devină matematiceană, fiind foarte bună și talentată, și-a găsit un loc de muncă în Paris, la unul dintre cele mai bune centre de analiza ale matematici, acolo unde la întâlnit pe Frank, un matematician foarte talentat și pasionat de serviciul său, acesta s-au îndrăgostit reciproc, fiind dragoste la prima vedere, ia determinat să se căsătorească și să-și întemeiem o familia, ceea ce să și întâmplă deoarece puțin timp mai târziu, la 20 de ani, a născut o fetiță de toată frumusețe! Ochii de un albastru cuprinzător și păr şaten deschis spre blond și un ten deschis.

Pe micuța au numit-o Skey! Skeytlin Eva Martin!

~În prezent~

Acum Skey are 16 ani și de aici începe adevăratea ei poveste!

To be continue...

○●○●○●○●《🖤》●○●○●○●○

Hei gays!❤
Acesta e prima mea carte!💚
Ce părere aveți pentru început?💜
Sa continui?💙

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 07 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Skey și Limbajul cailorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum