Část 1

16 0 1
                                    

Dagmar a Richard Novákovi jsou obyčejným manželským párem z okraje Prahy. Oběma je kolem šedesáti let, své děti mají už dospělé a v jejich životě nastává poklid, ale také trochu nuda. Oba se rozhodnout to změnit a rozhodnou se odcestovat na svou dovolenou snů. Celý život šetřili a nikam nikdy nejeli, nebyl ten správný čas. V novinách které leželi na lavičce v parku našel Richard zajímavý inzerát s titulkem Zažijte svou dovolenou snů. Zažijte dobrodružství a splňte si své sny.

To oba manželé zaujme a odpoví na inzerát. Sbalí si zavazadla, zalijí květiny a svého psa dají na hlídání své sousedce. Svým dětem nic ani ve spěchu neřeknou. Inzerát je za velmi zajímavý a lákavý svou nabídkou, veškeré ubytování hradí cestovní kancelář. Nutností je neváhat.Manželé na letišti v hale najdou mladého beďárovitého hocha, který drží velkou ceduli se sloganem v v novinách a u něho se začíná hromadit skupinka turistů. Novákovi spěchají k mladíkovi a skupince a jsou si jistí, že stojí správně. Už jen chlápek s ponožkami v sandálech a slaměným kloboučkem byl typickým cestovatelem pro nějaké to dobrodružství.Novákovi odlítají na svou dovolenou snů, sedí v letadle ve druhé ekonomické třídě. Na první neměli, všechny peníze padli na dovolenou snů. Venku začíná silná bouře, ale Richarda to příliš nevystraší. Jediné co ho na cestě štve je ten čínský manželský pár, co sedí o uličku vedle nich. Pán mlaská tak hlasitě, že to slyší všichni kolem a jeho žena má takový divný výraz v očích jako kdyby těmi hůlkami, kterými jedli levné letadlové menu, chtěla někoho zabít.Let trval skoro půl dne a tak manželé Novákovi a všichni ostatní jsou rádi, že jsou už na zemi. Před letadlem na ně už čeká mikrobus, který je odveze do jejich hotelu.Paní Nováková se dívá kolem, chce být co nejdříve už mikrobusu a tak se cpe dovnitř a huláká na Richarda aby si pospíšil, než mu všichni obsadí místo.Mikrobus s cestujícími dorazí do hotelu, řidič autobusu pomáhá vyložit všechna zavazadla a okamžitě z ostrova zase odjíždí. Paní Nováková i ostatní si vše kolem prohlížejí a jsou natěšení. Krásné palmy, nádherné slunce co svítí a hřeje na krásnou lagunu. Písečné pláže jsou krásně čisté.


Kousek od nich stojí hotelový komplex se samostatnými jednotkami. Za nimi je vidět volejbalové hřiště, půjčovna surfů, a lodí.Vše je tak krásné a nádherné, jak na fotografiích v inzerátu. Jen zvláští klid a ticho, kterého si paní Nováková všimne."Ty Richarde, nezdá se ti tu něco podivného?" znejistila "Co?Co divného?" dotázal se zpocený Richard, který nesl veškeré zavazadla sám a dobíhal svou ženu"Je tu takový klid, takové ticho?" Richard se na chvilku zastavil, poohlédl se a viděl kolem sebe tu nádheru, krásně čistou vodu, nádhernou pláž, a ostatní turisty co mířili jako oni k hotelu. "Co zase máš Dášo, je tu krásně, takový klid, o tom se nám v Praze může jen snít" dodal sebral kufry a šel dál "Asi máš pravdu" zamumlala pro sebe Dagmar. Možná jsou na obědě a nebo odjeli někam zde na výlet, pomyslela si a šla dál.Jeden z turistů co s nimi jel v mikrobusu otevřel hotelové dveře a otevřel je galantně i Dagmar, aby mohla vejít.


Recepce byla prázdná, a po hale v recepci se povalovali všude něčí kufry, zavazadla.Ostatní turisté se začali strkat ve frontě a popostrčili Richarda a Dagmar přímo do hotelu. Všichni udiveně hleděli na zcela prázdný hotel."Haló!" špitla ostýchavě Dagmar. Richard se podíval a nikde nikdo "Haló, je tu někdo, přijeli jsme z Prahy, jsme turisté z Čech"


Ostatní položili své zavazadla a rozhlíželi se kolem. Po hotelu. Nefungoval výtah, byli převrácené židle v hale a nepořádek a pár střepů kolem.


"Héééj, je tu krucinál někdo!!!!" zařval jeden z naštvaných turistů do celé chodbyNajednou byly slyšet kroky. Ostatní se už trochu pousmáli a oddychli si, když slyšeli příchod lidí."Pane Bože!!!! Co to .... !!!! " zařval jeden z hostů, když uviděl co se k nim blíží .......konec první části hororové mini série povídek Ostrov mrtvých

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 20, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ostrov mrtvýchKde žijí příběhy. Začni objevovat