🔥

309 21 10
                                    

Mr remaved lerden bazıları fake . Hani hiç ses çıkmayanlar . Onalar fake . Kanal kendi açıklamış hem fake olduğuda belliydi çünkü hiç ses yoktu . Dünyaca ünlü kız grubu hiç mi sesleri çıkmayacak yani ?
-hayır tabiki .

Evet rose nin vokalini gerçekten geliştirmesi gerek , stabil kalamıyor haklısınız ama dediğim gibi o kadar ünlü bir grubun da böyle olması saçmaydı .
Lisa vokal olarak gelişmeli ama çok da gerekmiyor . Sonucunda rapper gerek yok . Rap i iyi gerçekten beğeniyorum
Jisoo... vokali gerçekten çok güzel ve stabil kalabiliyor ona diyecek bir şeyim yok . Dansını geliştirmeki kötü değil ama geliştirmeki . Tabiki vokal olarak daha iyisi olabilir geliştirir ise daha iyisi olur ama şu an kulağa batan bir yanı yok .
Jennie nin geliştirmesi gereken...rap olarak gerçekten çok iyi hem hızlı hem de kelimeyi çok güzel çıkartıyor kelime anlaşılıyor . Kafiye konusunda kıza öyle part vermiyorlar ama yapacağına eminim . Jennie nin vokalini aşşırı derece beğeniyorum . Gerçekten çok beğeniyorum . Rapi kadar değil ama vokalini de çok beğeniyorum . Dans konusunda iyi ama çalışır ise daha iyi olabilir .

Blackpink her konuda mükemmel bir grup değil . Bence rap konusunda mükemmel ama dans olarak dediğim gibi jisoo gelişmeli jennie iyi rose birazcık daha iyi lisa...👌🏻 yani 3. Jen en iyi kız danscıları momo , lisa , seulgi , sinb , chungha bence . Vokal olarak gerçekten gelişmeliler ama kötü de değil bence . Rose gerçek kalın sesini kullanır ise çok çok güzel .

Bir fan her zaman grubu için eleştiriye açık olmalı . Lütfen herkes öyle olsun 🙏🏻

MY kpop opinion (MY) And cringe fans🌸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin