~Angel ~
Mam na imię Angel. Mam 15lat. Jestem zwykłą nastolatka z normalnej na szczęście rodziny. Tata i mama bardzo mnie kochaja a ja ich. Kocham śpiewać i tańczyć. Jestem bardzo ambitna. Mam bardzo dobre oceny w szkole. Jestem obecnie w pierwszej liceum. Mam swoja jedyna przyjaciółkę Amy. Jest w mojej klasie całe szczęście.
Obudziłam się wieczorem bo w poprzednim dniu zrobilysmy sobie z Amy piżamaparty i nie spalysmy całą noc. Byłam po tej zabawie zmęczona wiec poszlam od razu w domu spać. Jestem grzeczna Dziewczynka. Pyskata i uparta. Interesuje się damska sztuka walki dlatego też potrafię samoobronę. Bynajmniej na tyle żeby nie stała mi się krzywda.
Poszłam od razu do łazienki się odświerzyc. Zdjełam wszystkie ubrania z siebie i weszłam pod prysznic. Na majtkach jednak zauważyłam czerwona plamę. Okres.... Zajebiscie tego mi brakowało. Bólu brzucha i czerwone plamy na łóżku. Eh..... Na szczęście mam tu gdzieś podpaski. Olewajac brudne majtki wziełam ciepły prysznic. Krew niekiedy mi po nogach spływała zostawiając taki szlaczek który woda po chwili splukiwala. Kocham stać pod bierząca woda i nic nie robić. Tak bardzo mnie to odpręza.
~Damon~
Jestem bratem króla wampirów. ,,Stefana" jest ode mnie młodszy o 2-3 lata. Jestem jego zastępcą, a co do biznesu to wolał przyjaciela na prawa rękę no, ale cóż nic nie mam do gadania. Mam ciemne, czarne włosy. Jestem blady jak przystało na wampira. Jestem z bratem sadysta. Zainteresowaniami się jakoś specjalnie nie różnimy. Jest tylko bardziej bez uczuć ode mnie.
Wyszlismy na spacer po godzinie policyjnej. Po jakiejs chwili usłyszałem głos Stefana.
~Stefan~
Szedłem wraz z Damonem po godzinie policyjnej, choć ludzie o niczym nie wiedzą. Przechadzaliśmy się przez miasto. Ten czas tak szybko leci, mam już ponad czterysta lat, więc o czym gadać, w góle tak jakbym był w filmie science fiction, że nawet rząd potrafi wywołać deszcz, to jest technologia. A wracając, poczulem miły i bardzo kuszący zapach.
- Damon, Czujesz?
Damon się widocznie zaciągnął, a jego oczy od razu przybrały czerwonej i połyskującej barwy.
....
~330
CZYTASZ
Niespodziewane Posunięcie
Vampirewampir o imieniu Stefan porywa swoją siostrę będąc pewny, że jest w niej zakochany. Jaka będzie ich relacja? czy jego siostra dowie się kim jest jej oprawca tak na prawdę? czy porywacz ją zostawi dla jej dobra? pokłócą się? a może Stefan wszystko st...