Don't be the victim #1

109 12 4
                                    

Sall beauty people :D . Ce voi încerca să fac ? Să demonstrez că personajele din filmele horror devin victimele fără să vrea, I mean, chiar şi când merg la baie se întâmplă câte ceva, pnm :))) . Just FOLLOW ME !! ;33

# Dacă după mutarea într-o casă nouă se întâmplă chestii ciudate, pleacă de acolo, NU este imaginaţia ta !!

# Dacă prietenul tău este muşcat de un zombie şi va zice "Dacă mă transform, ucideţi-mă . " UCIDE-L ŞI NU RISCA !

# Dacă deschideţi uşa şi este un om cu un topor acolo, să ştiţi că omul acela nu vrea să vă spargă lemnele :):):) .

# Dacă vedeţi un clown, FUGIŢI ! Nu o să vă vândă baloare .

# Niciodată să nu mergi singur la toaletă ! (mndăp, preferi să faci pe tine ? :))) )

# Dacă cineva te linge, să ştii că nu eşti câinele tău, el e mort . [doar un pedofil, nimic grav ;?? :))) ]

# NU vă despărţiţi să căutaţi indicii, tot ce aţi învăţat de la Scooby-Doo este GREŞIT !!

# Niciodată să nu spui "Mă întorc imediat." , pentru că n-o vei face. Nu te vei mai întoarce niciodată .. .

# Înainte să cumperi o casă, dacă agentul imobiliar îţi spune că s-au întâmplat incidente stranii, NU O CUMPĂRA !  Mai bine dormi pe stradă .

# Când te speli pe dinţi şi periuţa îţi cade brusc din mână, NU TE APLECA DUPĂ EA, reflecţia ta din oglindă nu se va mişca şi te va ucide .

# Când intri într-o casă bântuită, nu mai striga HELLO, fantoma nu-ţi va răspunde cu "Da sunt aici, în bucătărie, vrei şi tu o cafea ? " .

# Când auzi ceva picurând, NU te duce să verifici, ÎN NICIUN CAZ nu e răbinetul .

Well, cam atât pentru azi, sper că nu v-am plictisit mai rău decât sunteţi :)) . HAVE  A GREAT SUNDAY !!!! ;X;X

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 26, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Survival in horror movies .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum