+ evet y/n şimdi de gösterdiğim şekilde ne görüyorsan aynen çizmeni istiyorum
- peki ..ama bunu neden yapmak zorundayım ki?
+ Çünkü alıştırma yapıyoruz daha iyi resim yapabilmen için
- bak doktor ben deli değilim !
+ Elbette değilsin ben sana deli demedim
- ama sürekli ben buraya geliyorum ve saçma sapan şeyler konuşuyoruz
+ Ama anne ve baban böyle istiyor
- BENİM ANNEM DE BABAM DA YOK DOKTOR!!!
+ Tamam sakin ol gel otur ve derin derin nefes al aklına güzel anlarını getir ..en mutlu olduğum anı getir aklına ve rahatla
- biliyor musun doktor benim mutlu bir anım yok ...şimdi gidebilir miyim?
+ Seans bitti gidebilirsin ...yarın görüşürüz
- ya da görüşmeyiz
Doktora ciddi bir şekilde bakarak odadan çıktı genç kız henüz 22 yaşındaydı ama kendisini 80 yaşındakilerden farksız hissediyordu 7 yaşından beri bu hastaneye gelip aynı odaya giriyordu ve değişen hiçbir şey yoktu bunca yıldır boşuna sürüklüyorlardı onu bu hastaneye ... varlıklı bir aileden geliyordu ve anne babası onun iyileşmesi için en iyisini yapıyorlardı yani kendilerine göre ....bir parkın salıncağına oturdu kız kimsecikler yoktu parkta çünkü sidettli bir yağmur yağıyordu salıncağın aniden arkasından bir baskı ile hareketi kızı fazlasıyla ürküttü ve arkasına döndü ...
- ne yapıyorsun sen ? Senden yardım isteyen oldu mu?
+ Sakin ol sadece sallanmayı bilmiyorsun sandım ve yardım etmek istedim
- Tanrı aşkına sallanmayı kim bilmez ki
+ Pekâlâ küçük hanım özür dilerim ben Taehyung ...kim Taehyung
- bende y/n ..düz y/n
+ Ailen yok mu ?
- var ama benim için yoklar
+ Neden?
- çünkü hep benden utandılar sürekli davete giderlerdi bende gitmek için o kadar heycanlanırdım ki bir sürü güzel kıyafet alırdım ama sonuç ne olurdu biliyor musun... ' kızım biz çıkıyoruz bakıcını üzme ' o kadar üzülürdüm ki onlar gelene kadar odamda ağlardım ama onlara da hak verirdim kim davete deli bir kızı götürmek ister ki?
+ Sen deli değilsin !
- bence de öyle ben deli değilim ... sadece bazen yani çoğu zaman kafamın içinde konuşan binlerce ses yankılanıyor ve biliyor musun Taehyung birisinin sesi senin sesine çok benziyor ...
Dayanamadım ve yayimladım ......