1-ва част

13 1 0
                                    

Искам да ви попитам колко от вас пушат и си хвърлят фасовете на улицата. Да знаете аз не пуша но искам само да кажа по тази тема поне ако пушите да сме си изхвърляте фасовете къде и да е ами в кошче или чашка която после да изхвърлите. Това е което исках да кажа на тема цигари. Много ми се искаше да има повече такива дни са опазим земята за един ден. Загледайте се всичко около нас е засипано зареди нас. Природата, животните са в клетки за бога, на вас ще ви е приятно ли да ви затворят в клетка. НЕ.. НАЛИ. А тогава защо измъчваме така животните. Замислете се. Ние хората сме виновни за всичко с нашите технологии. Ние съсипваме бавно и мъчително планетата. Знаете ли. Винаги съм искала света да е както преди със Красотите на Майка Природа. Защото ако не бяха телефоните. И всички който сме забити в тях няма да направим нищо. В това число включвам и себе си. Но аз се опитвам да направя нещо по този въпрос да прекарвам повече време навън или в къщи със семейството си. Сигурно сега ще си кажете - Тая  пък дето е на 12 все едно разбира нещо. Еми щом сте стигнали до това изречение и продължавате да четете значи малко или много искате да промените нещо. Но искам само да ви кажа , че се обзалагам ,че почти всички неща който съм написала ги знаете но някой може би не. За бога ако земята беше човек щеше да ни убие всички за простотиите който правим. Като това да отсичаме дърветата за зимата та дърветата ни дават кислорода това може да си го припомните. Искам да ви помоля на 17 септември и през цялата учебна година да не бъдете толкова обсебени от телефона. Искам да видите света около вас и да видите колко хубав би бил той без телефони. И си припомнете че земята е жива и "Ако ние не може да я опазим тя няма да опази и нас".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Искам да се замислите какви ги вършим ние хоратаWhere stories live. Discover now