My Angel (Harry Styles fanfiction )

148 3 0
                                    

Όλοι κάποτε μένουμε μόνοι μας ...όλοι έχουμε χάσει έναν άνθρωπο που αγαπάμε . Αλλα αυτός δεν είναι λόγος για να δώσεις τέλος στην ζωή σου. Πρέπει πάντα να βρίσκεις έναν λόγο για να συνεχίσεις ακόμα και αν έχεις χιλιους λόγους για να σταματήσεις !!

Κεφάλαιο 1ο

~ 16 χρόνια πριν ~

- Μπαμπά ....μπαμπά !! Που πάτε τον μπαμπά μου !!! Μην με αφήνεις !!!! Μπαμπα !!

Ούρλιαξε με όση περισσότερη δύναμη είχε μέσα του . Αλλα ήταν είδη πολύ αργά . Πλέον ήταν μόνος σε αυτόν τον κόσμο. Ένας τόσο μεγάλος κόσμος για ένα τόσο μικρό πλασματάκι .

~ Σήμερα ~

Ποτε δεν κατάλαβα γιατί αυτοί που αγαπάμε χάνονται ! Είναι τόσο άδικο !! Κουραστικά ...δεν αντέχω άλλο !! Είναι στιγμές που θέλω απλά να δωσο ένα τέλος σε αυτή την άθλια κόλαση που κάποιοι ονομάζουν ζωή !

Δάκρυα κυλισαν από τα μεγάλα πράσινα μάτια του . Είχε κουραστεί πια ότι αγαπάει να χάνεται . Δεν άντεχε άλλο να είναι μόνος . Ανέβηκε την ξύλινη σκάλα και προχώρησε στον διαδρομο . Πλησίασε την κλειστή πόρτα και με τα δάχτυλα του στριφογύρισε το κλειδί τρεις φορές προς τα δεξιά . Άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα . Προχώρησε μέχρι την ντουλάπα όπου ήταν κρεμασμένο το μαύρο του κοστούμι. Το φόρεσε και αμέσως κατευθύνθηκε προς την έξοδο του σπιτιού . Περπάτησε λίγα βήματα και έφτασε στο μαύρο τζιπ του. Οδηγούσε για αρκετή ώρα μέχρι που έφτασε στον πιο ψηλό λόφο. Από κάτω απλώνονταν η απέραντη θάλασσα και μια εκπληκτική θέα!! Αλλα δεν ήταν εδώ για αυτό!

Κεφαλαιο 2ο

Το βλέμμα του ήταν χαμένο , το σώμα του ακίνητο και οι υπέροχες καστανές μπούκλες του ανέμιζαν στον ρυθμό του αέρα .

- Μα....Μα....

-Ναι αγάπη μου εγω ειμαι !! Μην φοβάσαι ! Έλα εδώ !! Έλα στην μανούλα σου που έχει να σε δει τόσο καιρό !!

Άπλωσε τα χέρια της και χάιδεψε το μάγουλο του

-Που ήσουν τόσο καιρό ?? Γιατί με άφησες μόνο ?? Γιατί??

Είπε και καθώς πήγε να την αγγίξει χάθηκε από μπροστά του σαν καπνός . Ήταν απλά μια ψευδεσθηση και τίποτα παραπάνω . Αυτή η γυναίκα ήταν η καταστροφή του.

Κοίταξε για τελευτεα φορά την θάλασσα που τόσο αγαπούσε και έβγαλε από την τσέπη του ένα περίστροφο. Πίστευε πως αυτά ήταν τα τελευτεα του λεπτά πάνω στην γη αλλα έκανε λάθος . Ακούμπησε την κάνη του όπλου στο κεφάλι του . Ήταν αποφασισμένος .Κεφάλαιο 3ο

My Angel (Harry Styles fanfiction )Where stories live. Discover now