Her zamanki gibi okuldan gelmiş ve "Anneğğğ ben geldiigğğmm !! " diye anırmıstım. Ne yazık ki annemin günü varmış .Bizim evde gün demek bisürü dedikoducu mahalle kadınlarının toplanıp yemek yedikleri bir günden ibaretti.
Onlara görünmeden hemen odama koştum ve sıkıcı okul formalarından kurutulmadan önce kendimi aynada süzdum.Aman tanrım tüm gün ben bu tiple mi gezdim lağğğnnn :'(( Neyse saçımı başımı düzeltip üzerıme taytımı ve neon pembe bol bir tunik geçirdim saçlarımı da açık bıraktım.Lan ne güzel saclarım var :3 uzun ve belime kadar.Tüm kızlar kıskanıyo zaaa XD .
Ben kendimi süzerken annemin "Eceemmm aşağı in kızım!" diye bağırdığını duydum.Karşılık vermeden hemen aşağı indim.Kadınlar beni süzerken tek tek hoşgeldiniz diye öpüşme ve sarılma töreni yaptık.Ayh hiç sevmem böyle hoşbeş törenlerini.Kadınların bazıları yabancıydı.Onlar beni süzerken ben bir köşeye oturmuş bulunmaktaydım.Tanımadığım kadınlardan biri :
-Kizım sen ne güzelsin öyle,adın ne bakalım senin? (Sanane la.)
-Tesekkurler teyze,Ecem.
-Ayooll ne teyzesi 30 yaşındayım ben.(Ufalda cebime gir kodumun malı en az 50 sin amk ) Hmmm kaç yaşındasın bakalım sen ?
-16.
-Hangi okuldasın ,kaçıncı sinıfsın?(TC mi de veriym mi AMK )
-Atatürk Anadolu Lisesi.2.sınıf .
-Maşallaahhh. Dersler nasıl ?(En sevmediğim soru anasını satıym )
-İyi .
Bu konuşmayı daha fazla devam etmek istemedigim için konusmadım.Yoksa psikolojim bozulcaktı sjsjsj .Bunlar konuşmaya dalmısken çaktırmadan odama çıktım.Ve karşı komşumuz olan,odası benim odama bakan taş ötesi olan Berkecan ı gördüm diyemicem çünkü öyle biri yok :( Aksine Ercan adında inek kavanoz gözlüklü olan Ve en kötüsü beni seven bu tipsiz çocuk vardı.İdama girdiğini fark eden Ercan cama cıkmış ağzının sulari aka aka benim odama bakıyordu.Kıyamam la yazık bu çocuğa.Aslında bu çocuk benim elimden geçse yakışıklı olur da bilemiyorum zor bayağı.Amaan bana neyse bu maldan.Ben böyle cool cool takılırken telefonum caldı arayan hoşlandığım çocuk olan Ulaştı.Aman tanrım didim.Olum bu çocuk beni aramazdı ki lan noluyoz amk .Heycanlı bir şekilde yerinde zıplarken sakinlesip telefonu açtım.
-Meraba Ecem naber
(Ben senin sesine ölürüüğğğmmm -,- )
-İyi Ulaş senden ?
-Bende iyi.Ya şey diycektim ben ıımm ama yanlış anlamak yok tamam mı ?
-Tamam.
-Bu akşam işin yoksa bize gelsene film izleriz
-Olabilir aslında
-Tamam o halde 8 de seni almaya gelirim.
-Tamam görüşürüz.
Allam.Taş askw.Beni.Film.İzlemeye.Davet.Etti.Laaannn.
Olum ben ne giycem lan şimdi¿Neyse dur bi bakıym.Hmmm siyah kotumu mu giysem acaba ?? Yok yaa. Olmaz.Daha güzel bisey giymem lazım.Bulduummm.Blue Jean giyiyim.Üzerimede Kırmızı bir tişört geciriym bide siyah deri ceket heh tamamdır siyah botlarımı da gecirdim ayağıma.Sıra geldi makyaj ve saça (En sevdiğim böluumm^^ ) önce sacımı maşalasam mı dedim ama sonra çok abartılı olacağını düşünerek sadece düzleştirdim ve sacimi her zamanki gibi sağdan bir ayrım açtım.Evet arkadaşlar çok tatlı oldumm.Fondotenimi, rimelimi ,eyelinerımı da hallettikten sonra kapalı pembe olan rujumu da sürdüm.Ve She nin deodarantı olan (üzerinde cool yazan hani şu mavi renk olandan hgghjffj ) parfümü üzerime sıktıktan sonra hazırdım.
Saat 8 e çeyrek vardı ve Ulaş 15 dakikaya gelecekti.Aşağı annemin yanına indiğimde kadınlar hala bizdeydi(Bu demek oluyor ki annem bana izin vercek zaaa) Anneme Aslılara gittigimi söyledim.Annem Aslıyı çok sevdiği için fazla geç kalmamı söyledi (Aslında gercegı söylemek isterdim ama annem ağzıma eder fnfnfn ) Az sonra Ulaş mesaj attı:
-Ecem sizin evin yakınındaki parktayım :)
-Tamam geliyorum :)
5 dakika sonra Ulası orda gördüm.Bana en tatlı gülümsemesiyle bakıyordu. (SEN HEP GÜL AMK COK TATLISIĞĞNN.S) Neyse abaza tarafımı gizledim ve sadece gülümsedim yanına gittim.
-Naber Ecem
-İyi sen
-İyi iste geldiğine sevindim
-Bende
-Hadi gidelim o zaman
-Bencede soğuk zaten
-Ekimdeyiz soğuk olması normal yani :D
-:D
Biraza doğru bir taksi geldi.Ve bindik.Yol boyunca hic konusmamistik.Onların evine gectiğimizde saat 8 buçuk olmuştu.Çok vakit geçmeden hemen salona geçip filmi izlemeye koyulduk.Korku filmi açmıştı.Güzel bir şeye benziyordu.Filmin yarisina doğru korkmaya baslamistim yanlislikla onun göğsüne doğru yüzümü kapamistim.Tabi pijin hoşuna gitti .s Caktirmadan guluyodu pis hain .d
Neyse korku anım gecmisti.Birden elimi tuttu.Elleri ne kadar da yumuşaktı.Ben utançtan kıpkırmizı kesilmiş durumdaydım tbiii.Ben bi heyecanla tüm mallıgımi yapip ayaği kalktim ve su içmeye gittiğimi söyledim (Romantik anı siktiğimin farkındayım vurmayın olum .d)
Mutfağa geçtiğinde derin bi nefes aldım ve su içmek için tam uzanmısken belimden birinin sarıldığını fark ettim.(Yha askw npysn .s) Birden çıglik attim.Çok korkmustum.Elini agzima kapatti ve korkma dedi.Bende bidaha böyle sinsice gelmemesine söyledim.Sonra triplendim ve
-Ulaş sen benim sevgilim bile değilsin ne bu elimi tutmalar sarılmalar falan ?
-Ya Ecem görmüyo musun senden deli gibi hoşlanıyorum
-Görüyorum ama sevgili olmadan bu tarz şeyler yapma lütfen.
-Tamam.özür dilerim.
-Önemli değil.
-Ecem benimle gel lütfen .
-Nereye ?
Elimi tuttu ve beni üst kata sürüklemeye başladı.Onun odasından terasa cikiliyordu.Aman tanrıgmm :O Ağzım acık kalmıştı.Çocuk her şeyi düşünmüş.Kocaman terası gül yapraklarıyla ve mumlarla süslemiş ve romantik bir şarkı çalıyordu(Ama ben bunu yiriimmm )
-Dans edebilir miyiz hanimefendi
-Tabii
Yüzümün domatesten farksız olduğuna emindim.Ulaş şarkı bitiminde birden önüme eğildi ve ;
"Kafamı sikcek hatunum olur musun ? " dedi.Ayhhh ben bunu yeriiimmmmm lannnn !!!Oyyy incici lan bu aynı ben <3
Ben "Tabiki evet "dedim ve bana sarıldı.
Ahanda sıçtık.Annem arıyo.Ya anne neden bu anı bozuyosun ki sen simdi ???
-Alo
-Efendim anne
-Kizım hala aslilarda misin ?
-Evet anne.
-Saat 11 buçuk gibi evde ol.
-Tamam gorusuruz
-Hadi çok geç kalma
-Tamam.
Saat 10 olmuştu .Neyseki 1 saatim daha vardı. Ulaş en son nerde kalmıştık diye sordu ve hatırlamıyo gibi yaptım.Beni kendine doğru çekti ve gözlerimin içine baktı.Dudaklarımız arasında milimetreler kalmıştı..
*Evet arkadaşlar ilk bölümümüz de böyle geçti yorum ve vote larınızı bekliyorum .
Bir dahaki bölüm yakında gelir öptüm byü :* :d Multimedya da Ulaş var .