Korkudan ne yapacaklarını şaşıran kızlar taksiciye nereye gittiklerini sorarlar.

13 2 4
                                    

Taksici sonunda kızların soruna cevap verir ve sizi "Bella Koru'nun konserine götürüyorum" der kızlar rahatlar ve aradan Bir kaç zaman geçer ve adam kızları indirir kızlar adama buranın neresi olduğunu sorar adam burası Bella'nın konseri az ilerde şu yolu devam edin orada kızlar adamın tarif ettiği yolla devam eder ve konser alanına gelirler . Konser alanında bir kaç dakika Bella'nın gelmesini beklerler fakat Bella'nın gelmediğini öğrenirler. Selin'in aklına Bella'nın evine gitmek gelir arkadaşları Selin'in fikrine katılırlar ve taksi çevirip Bella Koru'nun evine gitmek istediklerini söylerler. Taksici onları Bella'nın evine götürür. Kızlar Bella'nın evine girer ve Bella'yı bulurlar. Bella'nın konsere neden gelmediğini sorarlar Bella hasta olduğu için gelemedini kendisinin yerine başkasının gitmesini istemiş fakat kimse kabul etmemiş . Bella'nın kızlardan seslerini dinlemek istediğini söyler kızlar şarkı söylemeye başlar ve Bella kızların seslerini beğenir kızlara kendisinin yerine kızların çıkmasını ister kızlar bu teklifi kabul eder . Kızlar olan biten her şeyi anlatır ve hayranları konser alanını terk etmeye başlar kızlar şarkı söyleyince giden bütün hayranlar geri döner kızlar bu sayede hayallerindeki gibi ünlü olurlar. Dışarı çıktıklarında hayranları etraflarına dolarlar ve kızlardan başka şarkılar söylemelerini ve şarkı çıkartmaları isterler kızlar kabul ederler bu sayede ellerinde baya miktar para olur ve ev değişikliği yaparlar evleri hayallerindeki gibi çok güzel bir evdir. Kızlar şarkı söylemeye devam ederler ve İtalya'da çok mutlu yaşarlar.
Hayallerimizi gerçekleştirmek bizim elimizdedir sadece engelleri kaldırmak gerekir #kaldırılmasıgerekenengeller

Selin'in Hayalleri GerçekleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin