Cap. 1 Povesti la focul de tabără

14 3 1
                                    

☆Autor☆

La cel mai cunoscut seral din Japonia, clasele a X a, a XI a și a XII a fac o petrecere cu aprobarea directorului la școală. Elevii au rămas la școală peste noapte și au fost lăsați sa facă ce doresc. Acum, toți elevii rămași la școală s-au adunat în sala de sport și au început sa spună povesti de groaza despre scoli bântuite.

Ayato- Toată lumea sa fata liniște și sa asculte povestea lui Ore-sama! Garantez ca o sa faceți pe voi de frica!

Ruki- Nu te mai lauda atât și spune odată povestea!

Toții elevii din încăpere îl privesc atent pe Ayato care se pune undeva în mijlocul lor.

Ayato- presupun ca nu mult dintre voi știați ca școala noastră este bântuită.

Yui- b - bântuită cu adevărat?!

Ayato- Da! Știți ca directorul a interzis accesul în aripa dreapta a scolii cu pretextul ca s-au petrecut crime pe acolo, însă adevărul este ca, în aripa dreapta a scolii, se afla o sala bântuită iar uneori spiritele malefice ce trăiesc în acea sala își manifestau furia în toată aripa.

Laito- despre ce fel de fantome e vorba ? Sunt cumva niște eleve moarte foarte sexy?

Ayato- nu știu despre ce fantome e vorba! Însă legenda spune ca acele fantome sunt atât de furioase acum încât vor răpi pe orice pune un picior în aripa dreapta a scolii.

Kanato- de ce sunt fantoma în școală...? Taddy zice ca vrea sa afle mai multe.

Ayato- se spune ca a existat odată un club de teatru în școală...

Yui- dar directorul a spus ca cluburile de teatru sunt interzise în școală noastră...

Persoana - poate e doar un pretext și nu vrea ca fantomele sa se înfurie mai tare!

Ayato- Nu este decât o cale de a afla adevărul! Ore-sama alături de alte câțiva curajoși vom merge în camera clubului de teatru !

Kou- Ayato-kun, vreau sa vin cu tine sa investighez acest mister al paranormalului!

Ruki- e o pierdere de timp, a inventat povestea pentru atenție.

Ayato- dacă nu crezi atunci vino cu mine sa vedem !

Ruki- prea bine. Voi veni ca sa Îți dovedesc ca ești un idioți credul și ca aceasta sala e pur și simplu închisă.

După puțin timp, alături de cei 3 vampiri rivali, se afla și Laito și Kanato; trioul Sakamaki rezolva misterele scolii. Cu câți vampirii noștri înaintează mai mult în aripa dreapta a liceului cu atât lucrurile devin tot mai ciudate. Aceștia încep sa aude chestii și sa aibă impresia ca cineva îi atinge.

Ayato- Poți spune de pe acum ca te dai bătut Ruki.

Ruki- ar putea fi doar în imaginația noastră.

Laito- accepta și gata Mukami, școala noastră e bântuită.

Kou- e-eu îi cred Ruki-nii...

Ruki da sa spună ceva dar este întrerupt de un ras jucaus și tot odată sinistru...Un ras de fata urmat de altele doua .

Ayato- ăsta e foarte ciudat...

Kanato- ce e..?

Ayato arata spre ușa clubului de teatru al scolii

Ayato- ușa aia...ușa aia pare noua în timp ce restul lucrurilor de aici sunt neatinse de ani...Și în plus de acolo se aud râsetele alea ciudate

Laito- înseamnă ca ai dreptate și ca camera clubului de teatru chiar are fantome..

Ruki- scrie ceva pe ușa...Nu e numele clubului, scrie " deschide-ma"..?

Kou- sigur e făcută de fantome ca sa fie eliberate .

Ayato- dacă o deschidem...Ce se va întâmpla

Kanato- vom vedea...

Kanato merge lângă ușa și pune mana pe clanță. Cu toate ca toți strigau la el sa nu o facă iar el totuși deschide ușa și pășește ușor în interiorul acele reușit clubului de teatru....

Va urma...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 28, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

⇱ⓡⓔⓓ ⓡⓞⓞⓜ⇲↾ Diabolik LoversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum